ČEZ: Ombudsman ČEZ slouží zákazníkům již 10 let. Jeho služby dosud využilo téměř 7500 lidí

17.10.2019 16:14 | Zprávy

Když ČEZ před deseti lety službu ombudsmana zaváděl, měla ze všech velkých evropských energetik podobnou instituci pouze francouzská EDF, ale nikoliv pro zákazníky, nýbrž pro zaměstnance.

ČEZ: Ombudsman ČEZ slouží zákazníkům již 10 let. Jeho služby dosud využilo téměř 7500 lidí
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

V Česku nebyl obvyklý ani u řady firem z jiných oblastí. Teprve na základě inspirace ČEZ začaly zřizovat své ombudsmany některé další energetické společnosti. 

Ombudsman ČEZ Josef Sedlák začal zákazníkům pomáhat v říjnu 2009. Jeho stanovisko si od té doby vyžádalo 7480 lidí. Vyhověl 855 z nich, zhruba v polovině případů přitom přihlédnul k sociální situaci zákazníka, ačkoliv podnět nebyl oprávněný. Ombudsman zároveň v průběhu let zavedl v některých společnostech ČEZ nová prozákaznická opatření, v některých případech přijatá na základě nápadů samotných klientů. Ombudsman stojí mimo klasickou strukturu firmy. Může tak rozhodovat zcela nezávisle. Má rovněž pravomoc doporučit společnostem, aby vyhověly zákazníkům, kteří jsou v tíživé situaci a standardními cestami neuspěli. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Celní správa: Prodej léků v obchodech bez příslušného povolení je zakázán

13:21 Celní správa: Prodej léků v obchodech bez příslušného povolení je zakázán

V příhraniční oblasti na Ústecku se objevují léčiva v obchodech bez řádného povolení.