ČEZ obslouží zákazníky nově i v obchodním centru v Liberci

18.05.2015 21:45 | Zprávy

Skupina ČEZ otevírá v libereckém OC FORUM nové kontaktní místo ČEZ POINT. Se záměrem více se přiblížit zákazníkům míří po vzoru bank a mobilních operátorů do nákupních center. ČEZ POINT má delší otevírací dobu, moderní interiér a lidé se zde mohou poradit, jak ušetřit za energie nebo za mobil.

ČEZ obslouží zákazníky nově i v obchodním centru v Liberci
Foto: cez.cz
Popisek: ČEZPOINT v Liberci dnes přivítal první zákazníky.

ČEZ POINT rozšiřuje stávající síť kontaktních míst, kterou nyní tvoří Zákaznická centra a síť Smluvních partnerů. Prodejna bude mít otevřeno denně od 9 do 20 hodin, lidé si tak vyřídí potřebné záležitosti spojené s energiemi nebo mobilem v klidu po práci, třeba cestou z nákupu. „Chceme našim zákazníkům umožnit, aby si vše potřebné vyřídili na jednom místě a ušetřili tak čas i energii,“ vysvětluje Aleš Kubík, generální ředitel ČEZ Zákaznické služby.

Vyškolená obsluha v ČEZ POINT lidem poradí, jak si snížit účty za energie nebo mobil.
Na prvních 200 zákazníků, kteří si sjednají výhodný plyn ČEZ S ODMĚNOU, navíc čeká bonus až 2 500 korun.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Veřejné výběrové řízení na ředitele Zoo Praha

22:03 MHMP: Veřejné výběrové řízení na ředitele Zoo Praha

Rada hl. m. Prahy odsouhlasila vypsání otevřeného výběrového řízení na ředitele/ ředitelku Zoo Praha…