ČNB oceněna za kampaň na podporu finanční a ekonomické gramotnosti

07.09.2021 19:05 | Tisková zpráva

ČNB získala první místo v oborové soutěži Zlatý středník v kategorii „Veřejný sektor a politická komunikace“ za komunikační kampaň na podporu finanční a ekonomické gramotnosti.

ČNB oceněna za kampaň na podporu finanční a ekonomické gramotnosti
Foto: Česká národní banka
Popisek: Česká národní banka, logo.

Jejím středobodem byla vzdělávací prezentace s názvem Osobní finance určená pro žáky, studenty a učitele, jejímiž autory jsou manželé Luboš a Zlata Komárkovi z ČNB. Kampaň zrealizovala agentura Symbio.

„Děkujeme agentuře Symbio za skvělou spolupráci při realizaci kampaně na podporu našich aktivit na poli finanční a ekonomické gramotnosti. Speciální webová stránka umístěná na portálu Seznam.cz představila výukové podklady ČNB účinnou a interaktivní formou učitelům, jejich žákům a studentům. Těší nás, že svým zpracováním a informacemi, které tato stránka nabízí, oslovila nejen je, ale dokonce i širokou veřejnost,“ uvedla ředitelka odboru komunikace ČNB Markéta Fišerová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Petr Macinka byl položen dotaz

To by mě také zajímalo

Kdo volí ti, co posuzují regulérnost kampaní? A myslíte, že nejsou transparentní a objektivní? Prý jste pokutu dostali nejen vy, ale i třeba ODS, jestli to je pravda, tak podle čeho usuzujete, že vám byla pokuta udělena, protože jste nepohodlnou stranou? Nebo myslíte, že jí je i ODS?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

TA ČR: Nová pravidla pro výsledky výzkumu a vývoje

22:31 TA ČR: Nová pravidla pro výsledky výzkumu a vývoje

Předsednictvo Technologické agentury ČR (TA ČR) schválilo ve čtvrtek 13. listopadu 2025 aktualizaci …