ČSOB: Českým firmám vyhovuje současná nabídka bankovních produktů a služeb

16. 7. 2012 21:58

Více než dvě třetiny malých a středních podniků v České republice tvrdí, že mají detailní přehled o nabídce služeb a produktů pro podnikatele a jsou s jejich šíří spokojeny. Stejně tak si cení možností osobních konzultací na pobočce banky a spolupráce s vlastním firemním bankéřem. Ukázal to nedávný výzkum mezi 600 podniky, který si nechala vypracovat ČSOB a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.

ČSOB: Českým firmám vyhovuje současná nabídka bankovních produktů a služeb
Foto: Archiv
Popisek: ČSOB - logo

„Jsme rádi, že se firmy aktivně zajímají o novinky na bankovním trhu, informují se, porovnávají a konzultují. Díky tomu vzniká v této oblasti přirozené konkurenční prostředí, na které reagujeme nabídkou komplexních služeb šitých na míru jednotlivým oborům a firmám,“ říká Roman Kracík, ředitel útvaru Řízení pobočkové sítě SME ČSOB. Se současnými službami ČSOB je podle průzkumu dokonce úplně spokojena téměř většina oslovených podniků (86 %). „Ukázalo se, že si velmi cení produktů na financování provozu firmy jako je např. kontokorent či povolené přečerpání účtů,“ doplňuje Roman Kracík.

Pro více než polovinu dotázaných firem je dále důležité mít možnost volby z více druhů podnikatelských účtů v rámci jedné banky. „Pro podnikatele máme připravené Obchodní, Firemní a Podnikatelské konto. Podnikatelské konto navíc nabízí zřízení Aktivního konta zdarma, které slouží ke spravování osobních financí,“ doplňuje Martin Eyberger, výkonný manažer segmentu Podnikatelé a firmy ČSOB. Díky tomu si mohou podnikatelé snadno a přehledně oddělit finance plynoucí z podnikatelské činnosti od soukromých, což jim výrazně zjednoduší vedení účetnictví a daňovou evidenci.

Průzkum dále potvrdil zkušenosti z praxe – ačkoliv většina podnikatelů považuje internetové bankovnictví za přirozenou součást komunikace s bankou, která jim ulehčuje řešení finančních operací, když potřebují individuální radu, rádi si pro ni zajdou na pobočku. „Dvě třetiny firem oceňují časovou úsporu internetu, ale chápou, že na některé dotazy je nezbytné konzultovat s živým člověkem – svým firemním bankéřem.  Jen díky individuálnímu přístupu osobního poradenství mohou pro realizaci daného požadavku najít takové řešení, které bude firmě ve všech ohledech vyhovovat. Navíc osobní komunikace zabrání chybným rozhodnutím, které by mohly firmy svým špatným výběrem udělat,“ dodává Martin Eyberger.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Státní tiskárna cenin: Ministryně financí byla u spuštění nového tiskového stroje

22:19 Státní tiskárna cenin: Ministryně financí byla u spuštění nového tiskového stroje

V závěru října Státní tiskárnu cenin poctila svou návštěvou ministryně financí JUDr. Alena Schillero…