„Jsme hrdí, že výsledky průzkumu odrážejí náš závazek k poskytování vysoce kvalitních výrobků, které splňují měnící se potřeby a zájmy našich zákazníků,” poznamenal James Leipnik, Chief of Communication, Canon Europe, Middle East and Africa. „Prostřednictvím našich technologií chceme podpořit a inspirovat spotřebitele k jejich dalšímu kroku ve světě zobrazování. Rádi bychom v nich podpořili nadšení pro sílu obrazu, jaké máme my v Canonu,” dodal.
Průzkum Reader’s Digest je jednou z nejrozsáhlejších zákaznických studií v Evropě. Dotazováno bylo více než 18 000 respondentů ve 12 evropských zemích. Respondenti hodnotili značky podle kvality, hodnoty, image a také do jaké míry chápou potřeby zákazníků. Otázky také poměřily důvěru spotřebitelů v reklamní sdělení a postoje společností vzhledem k životnímu prostředí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva