Akční slevy sportovních řetězců vrcholí již v červnu. Zákazníci si tak už před odjezdem na dovolené mohou nakoupit vybavení za prakticky výprodejové posezónní slevy. Průměrná nabízená sleva letního zboží v letácích sportovních řetězců činí více než 33 %, na jednotlivých výrobcích se dá ušetřit mezi 8 % a 63 %. Nejvyšší průměrná sleva je v kategorii obuvi, a to 38 %. Slevovými rekordmany však letos není sportovní oblečení ani obuv, ale zejména další sportovní vybavení. Více než 4 tisíce korun lze ušetřit na trampolíně nebo kompletním campingovém vybavení. Vyplynulo to z analýzy společnosti Česká distribuční, která se zaměřila na letákové slevové akce všech tří velkých sportovních řetězců působících v Česku (Hervis, Sportisimo a Intersport).
„Obchodníci už dnes akční nabídky zařazují i před hlavní sezónou nebo s jejím začátkem a nikoli až po ní, jak bývalo dříve zvykem. Lidé svoje nákupy více plánují a volí čas i místo nákupu právě podle konkrétních slevových akcí,“ popisuje trend obchodní ředitelka České distribuční Michala Malčikovová. „Analýza ukázala, že například potřeby pro koupání a potápění lze pořídit v průměru s 35% slevou, sportovní náčiní v průměru s 32% slevou. Rekordmanem v kategorii sportovního náčiní je set trampolíny s ochrannou sítí, kterou můžete koupit se slevou 4 600 Kč a ušetřit tak 40 % z původní ceny,“ vyjmenovává Michala Malčikovová. Více než desetinu všeho zlevněného zboží v akčních letácích sportovních řetězců tvoří campingové a turistické vybavení. „Kompletní turistické vybavení zahrnující stan, spací pytel, karimatku, batoh, teleskopické hole a outdoorovou obuv by turista před slevou pořídil za 13 385 Kč, pokud ale vybere nejvýhodnější slevy v různých sportovních řetězcích, zaplatí dohromady 7 794 Kč a ušetří přes 5,5 tisíce korun,“ uvádí konkrétní příklad Michala Malčikovová.
Významnou úsporu nabízí sportovní řetězce i pro ty, kdo se chystají k moři. Slevy na plážové oblečení se pohybují mezi 100 až 700 Kč a průměrná sleva dosahuje 31 %, podobně u potřeb pro koupání (nafukovací lehátko, člun, šnorchlovací sada apod.) mohou zákazníci ušetřit od 50 do 800 Kč, s průměrnou slevou 38 %.
Analýzu slev sportovního zboží provedla společnost Česká distribuční, která je největším distributorem reklamních letáků v Česku. Zdrojem informací byly letní letáky sportovních řetězců platné v červnu 2012.
Které kategorie zboží se objevují ve slevových letácích sportovních řetězců nejčastěji ![]() Tento článek je uzamčenČlánek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme. reklama
autor: Tisková zpráva Ing. et Ing. Jan Skopeček, Ph.D. byl položen dotaz
Změna EUDobrý den, pane Skopečku, docela často kritizujete EU, ale nepřijde se, že takových jako vy, je bohužel málo nejen v EU, ale i třeba v samotné ODS, která byla přeci až do nedávna eurospektická? A jak teprve vysvětlíte to vaše spojení s těmi, co lobbují nejen za green Deal, ale i třeba za přijetí Eur... Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.
Další články z rubriky![]() 7:33 SPÚ: „Když se valí voda z polí“ – Nový manuál poradí obcímČeská unie cestovního ruchu důrazně reaguje na první návrh rozpočtu Ministerstva financí, který pro …
reklama
|