Nejedná se o obraz trhu, kontroly ČOI jsou převážně cílené na internetové prodejce, na které je větší množství podání spotřebitelů, nebo kde v minulosti byly odhaleny problémy. Obchodníci nejvíce nedodržovali povinnost řádně informovat spotřebitele o možnostech reklamace, dále pak někteří uváděli nepravdivé informace o výrobku nebo o sobě, což tedy znamená, že vůči spotřebiteli použili nekalou obchodní praktiku.
Česká obchodní inspekce v období od 3. ledna do 30. prosince 2022 provedla 1 064 kontrol, při kterých ověřovala dodržování povinností stanovených zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a dalších právních předpisů. Porušení právních předpisů zjistila celkem v 839 případech (78,9 %).
|
Inspektorát |
Počet kontrol |
Kontroly se zjištěním Tento článek je uzamčenČlánek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme. reklama
autor: Tisková zpráva Zuzana Majerová byl položen dotaz
PotravinyDobrý den, v tomto vašem článku (https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Majerova-Trikolora-Doposud-jsme-zili-v-loupezivem-systemu-781696) mě zaujala poslední věta, kde píšete: ,,Pak se vrhneme na potraviny... Kaufland a spol. se mají na co těšit. " Můžete to prosím rozvést? Co pře... Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.
Další články z rubriky
22:31 Česká pošta: V Česku bylo již doručeno 1,5 miliardy datových zprávElektronická komunikace mezi občany, firmami a úřady je běžnou součástí každodenní agendy. Systém da…
reklama
reklama
|




