„Máme radost a velmi nás těší, že ocenění v hlavní kategorii nejlepší neživotní pojišťovna jsme stvrdili také druhým místem klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovny. Lepší dárek k letošnímu 20. výročí naší pojišťovny jsme si nemohli přát. Úspěch v soutěži chápeme jako ocenění práce všech zaměstnanců naší pojišťovny a výsledek dlouhodobé kvalitní péče o naše klienty. Rád bych poděkoval na tomto místě nejen svým kolegům, ale také všem našim klientům za jejich přízeň a důvěru,“ uvedl generální ředitel pojišťovny Jaroslav Besperát.
V rámci projektu bylo hodnoceno celkem 17 neživotních pojišťoven. O konečném pořadí rozhodují objektivní data a ukazatele, ne tedy odborná porota. Při hodnocení se zohledňují také vybrané hospodářské ukazatele, které dokládají ekonomické zdraví jednotlivých pojišťoven. Analytici hodnotili například cenové parametry, šíři produktové nabídky a služeb, dostupnost, komunikaci, celkový přístup ke klientovi i hospodářské výsledky, které dokládají finanční stabilitu společnosti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva