„Česká pošta, jejímž zakladatelem je Ministerstvo vnitra, je pevnou součástí kritické infrastruktury státu. Jsem rád, že v obtížné situaci, která nás všechny ve změně systému dálničních kupónů zastihla, dokázala Česká pošta, jako již několikrát v minulosti, podat státu pomocnou ruku a umožnit tak všem, kteří preferují nákupy v kamenných provozovnách před internetem, aby si elektronickou dálniční známku pořídili na České poště,“ řekl ministr vnitra Jan Hamáček.
Stát zaplatí za prodej známek v kamenných pobočkách přibližně o polovinu méně, než u současných papírových kupónů. Aktuální odměna z prodeje papírových dálničních kupónů je 4,6 %, vítěz tendru nabídl 2,3 %.
„Česká pošta je přirozeným partnerem státu. Máme rozsáhlou síť poboček, vyškolené profesionály, mnohaleté zkušenosti, pro naše klienty jsme přirozenou autoritou. Distribuci papírových dálničních kupónů jsme zajišťovali už v minulosti a zařídíme prodej i elektronických známek,“ sdělil generální ředitel České pošty Roman Knap.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva