Česká pošta: Volební leták není reklamou

18.09.2021 17:59 | Tisková zpráva

Česká pošta jako logistická firma na základě uzavřených smluv či objednávek roznáší do domovních schránek volební materiály politických uskupení, stran a hnutí.

Česká pošta: Volební leták není reklamou
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Materiály jsou doručovány i do schránek, které mají viditelné označení Nevhazovat reklamu. Podle zákona o regulaci reklamy se v případě materiálů politických subjektů nejedná o materiály reklamní, ale o informační. Na jejich šíření je dán veřejný zájem podobně jako u informací od státních institucí, jakou jsou např. radniční či obecní zpravodaje. Jedná se o neadresní zásilky, které nejsou určené konkrétnímu adresátovi.

Z pohledu České pošty se jedná o variantu služby Roznáška informačních materiálů. Dle obchodních podmínek služby je Česká pošta povinna tyto materiály doručit do všech domovních schránek, dodávacích schrán nebo P. O. Boxů. Tedy i do schránek odpíračů reklamy.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Proč by měl Babiš dotace vracet?

Že by tím přibyly peníze do rozpočtu je sice asi fakt, ale není přeci jediný, kdo je čerpá. Tak proč zrovna jen on? Neměly by se tak spíš dotace zrušit? A jestli je Babiš dostal nějak neoprávněně, tak není na místě řešit to, jak je to možné a zda je jediný? A taky, zda by za neoprávněné přidělení mě...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

CzechTourism: Praha jako světelný magnet Soulu

13:21 CzechTourism: Praha jako světelný magnet Soulu

Šestimetrový světelný model Staroměstské radnice s astronomickým orlojem patří k hlavním ikonám leto…