Česká pošta: Volební leták není reklamou

18.09.2021 17:59 | Tisková zpráva

Česká pošta jako logistická firma na základě uzavřených smluv či objednávek roznáší do domovních schránek volební materiály politických uskupení, stran a hnutí.

Česká pošta: Volební leták není reklamou
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Materiály jsou doručovány i do schránek, které mají viditelné označení Nevhazovat reklamu. Podle zákona o regulaci reklamy se v případě materiálů politických subjektů nejedná o materiály reklamní, ale o informační. Na jejich šíření je dán veřejný zájem podobně jako u informací od státních institucí, jakou jsou např. radniční či obecní zpravodaje. Jedná se o neadresní zásilky, které nejsou určené konkrétnímu adresátovi.

Z pohledu České pošty se jedná o variantu služby Roznáška informačních materiálů. Dle obchodních podmínek služby je Česká pošta povinna tyto materiály doručit do všech domovních schránek, dodávacích schrán nebo P. O. Boxů. Tedy i do schránek odpíračů reklamy.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Rozpočet EU

Paní Nerudová, vy se pyšníte tím, že jste u tvorby rozpočtu EU. Jednak mě zaráží, že u toho nejsou všichni europoslanci, že je to, jestli to chápu správně, jen pár vyvolených? A co je také zarážející, jestli jste první z politiků ČR. Jak je možné, že při jednání o tak zásadní věci nemají zástupce vš...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: ÚJV Řež a Rolls-Royce SMR rozšiřují spolupráci v oblasti jaderné energetiky

14:21 ČEZ: ÚJV Řež a Rolls-Royce SMR rozšiřují spolupráci v oblasti jaderné energetiky

Dohoda navazuje na stávající kontrakt na analýzu, testování a hodnocení kritických komponent.