Prostor, dříve využívaný jako PostShop České pošty, se nyní dočkal lepšího využití ve formě pracoviště, určeného především pro klienty CzechPOINT. Nově vytvořené specializované přepážky poradenského typu budou dostatečně vybaveny (prostorově i personálně) pro zajištění stávajících činností CzechPOINT. Nabídnou vyšší komfort, diskrétnost a možnost sezení dvou osob při vyřizování transakcí.
Celý prostor je od zbytku pošty oddělen vstupními dveřmi a je napojený na vyvolávací systém. Vytvořením specializované přepážky se tak uvolní kapacity univerzálních přepážek pro rychlejší obsluhu základních poštovních služeb a snížení se tak doby čekání na univerzálních přepážkách.
„Služeb CzechPOINT využívá stále více klientů, jen mezi roky 2020 a 2021 evidujeme nárůst o 26 %. Proto jsme se rozhodli na tento trend reagovat. Tzv. ePošty, které budou postupně nahrazovat předchozí PostShopy, jsou jistě ideálním řešením. Největším přínosem je diskrétnost díky oddělenému prostoru, nebo možnost posadit se u velké přepážky při delším vyřizování služby. Lidé také ocení poradenský a prozákaznický přístup zaměstnanců ePošty,“ vyjmenoval Roman Knap, generální ředitel České pošty.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva