Česká průmyslová zdravotní pojišťovna: Mobilní aplikace umožní kontrolu Vaší zdravotní péče

07.02.2017 10:21 | Zprávy

Ročně si svůj osobní účet zkontroluje přes 60 tisíc klientů České průmyslové zdravotní pojišťovny. Přístup k osobnímu účtu pojištěnce nyní usnadňuje i nová aplikace pro mobilní telefony ZDRAVÍ V MOBILU.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna: Mobilní aplikace umožní kontrolu Vaší zdravotní péče
Foto: ČPZP
Popisek: Mobilní aplikace České průmyslové zdravotní pojišťovny ZDRAVÍ V MOBILU

Nová mobilní aplikace České průmyslové zdravotní pojišťovny (ČPZP) ZDRAVÍ V MOBILU nabízí řadu funkcí. Jednou z nich je i zabezpečený přístup ke svým osobním údajům. Klienti ČPZP si tak mohou prakticky kdykoliv a odkudkoliv kontrolovat údaje ve svém osobním účtu pojištěnce.

Osobní účet pojištěnce obsahuje informace o zdravotní péči, kterou si na daného pojištěnce vykázala zdravotnická zařízení a kterou zdravotní pojišťovna zaplatila. Klienti zdravotních pojišťoven mají sice ze zákona právo požádat si o písemný výpis svého osobního účtu, ale jen jednou ročně. Vzhledem k tomu, že větší zapojení klientů do kontrolního procesu je ve vlastním zájmu zdravotních pojišťoven, usnadňují některé svým klientům přístup k osobním účtům. Zřejmě nejdále se v tomto směru vydala Česká průmyslová zdravotní pojišťovna, která umožňuje neomezený přístup k osobnímu účtu prostřednictvím jakéhokoliv počítače připojeného k internetu nebo nově díky nové aplikaci ZDRAVÍ V MOBILU, kterou si klienti mohou bezplatně stáhnout do svého smartphonu nebo tabletu.

„V osobním účtu přístupném přes aplikaci ZDRAVÍ V MOBILU si pojištěnec prověří, kolik korun zaplatila pojišťovna za konkrétní lékařské výkony, zjistí potřebné informace o svých lékařích a dostane se do seznamu užívaných léků," vysvětluje tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová. O kontrolu účtů ze strany klientů ČPZP je zájem. V roce 2016 si svůj osobní účet zkontrolovalo 60 127 klientů, nejčastěji prostřednictvím elektronické přepážky ČPZP, dále osobně na přepážkách, poštou, e-podatelnou i telefonicky. Následně pojišťovna přijala ze strany klientů 344 podnětů na neoprávněně či chybně vykázanou zdravotní péči, k revizi vedlo 100 těchto podnětů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Filip Turek byl položen dotaz

kandidatura

Europoslancem jste se stal teprve nedávno a už kandidujete jinam? Nemyslíte, že když vám lidi dali důvěru, že byste se měl nejdříve předvést a ne pendlovat sem - tam? O co vám vlastně jde?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NKÚ: Prostředky „Modernizačního fondu“ na podporu OZE směřují výhradně do fotovoltaických elektráren

22:14 NKÚ: Prostředky „Modernizačního fondu“ na podporu OZE směřují výhradně do fotovoltaických elektráren

Vláda ČR v roce 2024 rozhodla, že do roku 2030 bude 30 % spotřebované energie pocházet z obnovitelný…