Česká průmyslová zdravotní pojišťovna: Mobilní aplikace umožní kontrolu Vaší zdravotní péče

07.02.2017 10:21 | Zprávy

Ročně si svůj osobní účet zkontroluje přes 60 tisíc klientů České průmyslové zdravotní pojišťovny. Přístup k osobnímu účtu pojištěnce nyní usnadňuje i nová aplikace pro mobilní telefony ZDRAVÍ V MOBILU.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna: Mobilní aplikace umožní kontrolu Vaší zdravotní péče
Foto: ČPZP
Popisek: Mobilní aplikace České průmyslové zdravotní pojišťovny ZDRAVÍ V MOBILU

Nová mobilní aplikace České průmyslové zdravotní pojišťovny (ČPZP) ZDRAVÍ V MOBILU nabízí řadu funkcí. Jednou z nich je i zabezpečený přístup ke svým osobním údajům. Klienti ČPZP si tak mohou prakticky kdykoliv a odkudkoliv kontrolovat údaje ve svém osobním účtu pojištěnce.

Osobní účet pojištěnce obsahuje informace o zdravotní péči, kterou si na daného pojištěnce vykázala zdravotnická zařízení a kterou zdravotní pojišťovna zaplatila. Klienti zdravotních pojišťoven mají sice ze zákona právo požádat si o písemný výpis svého osobního účtu, ale jen jednou ročně. Vzhledem k tomu, že větší zapojení klientů do kontrolního procesu je ve vlastním zájmu zdravotních pojišťoven, usnadňují některé svým klientům přístup k osobním účtům. Zřejmě nejdále se v tomto směru vydala Česká průmyslová zdravotní pojišťovna, která umožňuje neomezený přístup k osobnímu účtu prostřednictvím jakéhokoliv počítače připojeného k internetu nebo nově díky nové aplikaci ZDRAVÍ V MOBILU, kterou si klienti mohou bezplatně stáhnout do svého smartphonu nebo tabletu.

„V osobním účtu přístupném přes aplikaci ZDRAVÍ V MOBILU si pojištěnec prověří, kolik korun zaplatila pojišťovna za konkrétní lékařské výkony, zjistí potřebné informace o svých lékařích a dostane se do seznamu užívaných léků," vysvětluje tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová. O kontrolu účtů ze strany klientů ČPZP je zájem. V roce 2016 si svůj osobní účet zkontrolovalo 60 127 klientů, nejčastěji prostřednictvím elektronické přepážky ČPZP, dále osobně na přepážkách, poštou, e-podatelnou i telefonicky. Následně pojišťovna přijala ze strany klientů 344 podnětů na neoprávněně či chybně vykázanou zdravotní péči, k revizi vedlo 100 těchto podnětů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

Zdravé školní jídelny a kvalitní výživa od útlého věku

Jsem jedině pro, ale uvědomujete si, že právě zdravou stranu si čím dál víc lidí nemůže dovolit? Vždyť už teď řada rodičů nemá ani peníze na školní obědy, a jestli by byli kvalitnější, což jsem pro, asi by byli i dražší, a tím pádem na ně nebude mít ještě víc lidí. Nebo máte snad řešení? Jaké?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český rozhlas: Tajemná obálka TGM se otevře 19. září v přímém přenosu Radiožurnálu

16:08 Český rozhlas: Tajemná obálka TGM se otevře 19. září v přímém přenosu Radiožurnálu

Už dvacet let čeká veřejnost na otevření obálky, která by měla ukrývat poslední zaznamenaná slova To…