Česká televize si bude reklamu prodávat sama

22.07.2013 10:00 | Zprávy

Česká televize a společnost Media Master se vzájemně dohodly na ukončení spolupráce v oblasti prodeje reklamy. „Je to poprvé v novodobé historii České televize, kdy se bude kompletní reklamní prostor prodávat v rámci obchodního oddělení České televize,“ říká obchodní ředitel ČT Hynek Chudárek.

Česká televize si bude reklamu prodávat sama
Foto: ČT
Popisek: Nové logo České televize

Česká televize a agentura Media Master se dohodly na ukončení spolupráce v oblasti prodeje reklamy. Hlavním důvodem je snížení objemu reklamy a jiných obchodních sdělení na veřejnoprávní televizi od října 2011, které výrazně omezilo možnosti ČT a také mělo dopad na obchodní aktivity Media Master.

„Pro Českou televizi, stejně jako pro Media Master, již nebyla společná kooperace po omezení reklamního prostoru výhodná. Dohoda o jejím ukončení je tak logickým krokem, na kterém se obě strany shodly,“ vysvětluje obchodní ředitel ČT Hynek Chudárek a dodává: „Česká televize začne na podzim s klienty jednat o obchodních aktivitách na příští rok, což je také jedním z důvodů, proč jsme se s firmou Media Master dohodli již nyní.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Česká televize

K čemu by bylo podle vás projednání bitcoinové kauzy v Senátu?

Podle mě k ničemu nebylo ani projednání ve Sněmovně. Myslíte, že je vůbec šance, že se dozvíme pravdu? Zajímalo by mě od koho, když podezřelého vyšetřuje jeho blízký. A fakt jste čekala, že se tím v senátu bude někdo zabývat, když mu vládne opět ODS? Já už tu pomalu nevěřím ničemu nebo naopak tomu, ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: