Česká televize si bude reklamu prodávat sama

22.07.2013 10:00

Česká televize a společnost Media Master se vzájemně dohodly na ukončení spolupráce v oblasti prodeje reklamy. „Je to poprvé v novodobé historii České televize, kdy se bude kompletní reklamní prostor prodávat v rámci obchodního oddělení České televize,“ říká obchodní ředitel ČT Hynek Chudárek.

Česká televize si bude reklamu prodávat sama
Foto: ČT
Popisek: Nové logo České televize

Česká televize a agentura Media Master se dohodly na ukončení spolupráce v oblasti prodeje reklamy. Hlavním důvodem je snížení objemu reklamy a jiných obchodních sdělení na veřejnoprávní televizi od října 2011, které výrazně omezilo možnosti ČT a také mělo dopad na obchodní aktivity Media Master.

„Pro Českou televizi, stejně jako pro Media Master, již nebyla společná kooperace po omezení reklamního prostoru výhodná. Dohoda o jejím ukončení je tak logickým krokem, na kterém se obě strany shodly,“ vysvětluje obchodní ředitel ČT Hynek Chudárek a dodává: „Česká televize začne na podzim s klienty jednat o obchodních aktivitách na příští rok, což je také jedním z důvodů, proč jsme se s firmou Media Master dohodli již nyní.“

V souladu s novelou zákona o České televizi z roku 2011 přestala veřejnoprávní televize vysílat reklamu na kanálech ČT1 a na zpravodajské ČT24. Výnosy z reklamy na kanálu ČT2 jsou odváděny do Státního fondu kultury, peníze získané z reklamy na ČT sport jsou určeny na výrobu sportovních pořadů.

„Media Master má před sebou nové obchodní priority a obchodní cíle.  Chtěl bych České televizi popřát mnoho zdaru ve vlastních obchodních aktivitách a zároveň ujistit klienty i mediální agentury, že závazky uzavřené v rámci letošního roku budou dodrženy,“ připojuje se generální ředitel Media Master Radek Jeneš.

V letech 2006–2010 zastupovala veřejnoprávní televizi společnost ARBOmedia.net Praha, do roku 2005 byla mediální agenturou České televize společnost IP Praha. Se společností Media Master Česká televize uzavřela smlouvu v roce 2011. Obě strany budou nyní spolupracovat na tom, aby se závazky agentury Media Master vůči zadavatelům reklamy, které již byly uzavřeny, převedly se souhlasem reklamních zadavatelů na Českou televizi.

„Agentuře Media Master bych chtěl poděkovat za profesionální práci pro Českou televizi i vstřícný přístup při společném postupu,“ dodává obchodní ředitel Hynek Chudárek.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Česká televize

Mgr. Jan Farský byl položen dotaz

Proč jste jako jiní neodpověděli na otázky týkající se svobody projevu?

https://beta.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Prekvapeni-ze-SPOLU-Vondra-zaslal-odvaznou-odpoved-Muze-mit-dohru-755196. Je to proto, že máte máslo na hlavě, protože jste to hlavně vy, kdo tu chce omezit svobodu slova - vy to tedy nazýváte boj s dezinformacemi, ale přitom ani nejste schopni definova...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

LAMA energy: Měsíční tarify stále nabízejí solidní úspory. Mírnému růstu cen energií na burze navzdory

13:24 LAMA energy: Měsíční tarify stále nabízejí solidní úspory. Mírnému růstu cen energií na burze navzdory

Pro všechny zákazníky, kteří chtějí ušetřit za energie, jsou stále nejvýhodnější takzvané měsíční ta…