Mnozí občané vlajku pořizují i jako originální vánoční dárek pro své blízké a členy rodiny.
„Nás samotné překvapil enormní zájem o české vlajky. Jenom v listopadu se oproti jiným měsícům jejich prodej zvýšil zhruba o 200 % a v prosinci očekáváme další nárůst,“ říká majitel firmy Alerion, která se na výrobu vlajek specializuje. „Vlajky přitom nenakupují pouze instituce a firmy, ale mnohem více i domácnosti a koncoví zákazníci. Díky zpětné vazbě našich klientů a jejich zájmu v kamenné prodejně a na e-shopu jsme proto připravili speciální dárkovou edici českých vlajek v dřevěné lakované nebo sametové krabičce,“ dodává Pokorný. Česká vlajka je symbolem národní hrdosti a každý Čech by ji měl mít doma. V období první republiky bylo zcela běžné, že každá domácnost alespoň jednu vlajku vlastnila a ve dnech státních svátků a při významných událostech ji vyvěšovala na dům nebo z oken a přispívala tak k výzdobě blízkého okolí i národního uvědomění.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva