Legendární byly historické dálkové linky mezi bývalou NDR a ČSSR, které jezdily jako Karlex nebo Karola do Karlových Varů nebo jako Vindobona přes Prahu do Vídně. Tyto linky budou po opravě německé jednotky SVT v roce 2023 nabízeny pro turistickou a charterovou dopravu. Naše deklarovaná spolupráce je založena především na výměně informací o renovaci historických vozidel „Vindobona“. České dráhy budou zajišťovat služby dopravce pro jízdy jednotky SVT na území České republiky. V neposlední řadě budou obě strany vzájemně spolupracovat při realizaci turistických nabídek. Dlouhodobějším záměrem pak je zprovoznění historické Vindobony Českých drah.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
České dráhy , doprava , Německo , spolupráce , železnice , TZ
autor: Tisková zpráva
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
Finanční správa spustí na konci srpna kontrolní akci s názvem EMPORION, ve které se zaměří na přizná…
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života
- 13:43 Nadace ČEZ: Osvětlení přechodu zvýší bezpečnost chodců v Lázních Bohdaneč