Malé motorové vozy původní řady 810 a přípojné vozy 010 zůstávají díky svému úspornému provozu důležitým vozidlem na lokálních tratích s menší frekvencí cestujících. Díky modernizaci na řadu 811, v případě přípojných vozů 012, pak zajistí vysokou kvalitu cestování na lokálkách.
„Při modernizaci vozů zůstává původní prakticky jen skříň, rám a podvozek vozů. Všechno ostatní je zcela nové a splňuje současné normy. Dosazen je nový silnější vznětový motor, řídicí systém, okna, kompletně vyměněný je interiér vozu a úplnou novinkou je klimatizace. Podobný rozsah modernizace, kromě klimatizace, se uskutečnil také u desítky přípojných vozů. Jejich úplnou dodávku jsme zajistili do června,“ říká Jiří Jarkovský, předseda představenstva a generální ředitel společnosti DPOV.
Klimatizace, Wi-Fi a elektrické zásuvky

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
ČD , doprava , kraj Moravskoslezský , modernizace , železnice , TZ
autor: Tisková zpráva
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.
To jako celou EK a vůbec celou EU řídí jeden člověk?
Vy tvrdíte, aspoň jsem si to zde přečetla, že podle vaší frakce by Ursula von der Leyen měla skončit, aby se Brusel vrátil nohama na zem a pracoval pro občany, ne proti nim. To její odvolání ovlivní celé fungování a politiku EU, které, souhlasím s vámi, je třeba změnit?
Další články z rubriky

22:03 MZV: Převzetí části pozůstalosti po Janu Masarykovi
Jan Lipavský převezme ve čtvrtek část pozůstalosti po československém ministru zahraničí Janu Masary…