Setkání jsou podle prezidentky asociace Kateřiny Haring koncipována jako večeře s doprovodnou diskusí a networkingem. „Důležitou součástí bude výměna nápadů a zkušeností, které ženy díky podnikání získávají. Usilujeme o to, aby se ženy co nejvíce navzájem inspirovaly, a to zejména v této složité době. A chceme také podpořit odvahu u těch, které zatím o podnikání jen uvažují,“ doplnila.
Značka Veuve Clicquot je podle Kateřiny Haring jedním ze světových symbolů ženského podnikání, protože za jejím úspěchem stojí právě výrazná žena. „Při každém setkání se můžete těšit na zajímavého hosta, který bude sdílet svůj podnikatelský příběh. A díky ambasadorovi značky Veuve Clicquot vám přiblížíme zajímavosti, a ne zcela známé momenty z podnikání zakladatelky slavné značky, Barbe Nicole Ponsardin Clicquotové,“ doplnila.
Madame Clicquotová se narodila ve francouzské Remeši a v roce 1798 se provdala za Phillipe Clicquota, majitele podniku na výrobu vína. Po smrti svého manžela převzala řízení podniku, ze kterého během dalších desetiletí vytvořila světoznámého a prosperujícího producenta šampaňského.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva