„Komunikační strategie nové identity Českého rozhlasu Radiožurnál reflektuje potřeby značky s ohledem na rozlišné cílové skupiny. Výrazným grafickým prvkem klíčového vizuálu je displej, ohnisko a fokus, které provázejí současnou dobu digitální společnosti. Metaforou tyto objekty zdůrazňují, že stanice veškeré informace přináší pod drobnohledem,“ uvedl Jiří Malina, ředitel Marketingu a digitálních služeb.
Základní narativ vizuální komunikace reflektuje charakter Radiožurnálu. Zpravodajská stanice přináší informace v denním proudu, v detailu i v celku, lokální i globální, domácí i zahraniční, v jasném přehledu a v souvislostech.
„Radiožurnál potřebuje univerzální a přímočarou architekturu značky. Zároveň nelze opomenout důležitý faktor identifikace posluchačů s brandem samotným. Zvolili jsme proto takovou vizuální komunikaci, která reflektuje zaměření stanice. Nový vizuální styl evokuje optický zoom, dalekohled, periskop či mikroskop, který znázorňuje detailní zaměření stanice na informace. Grafické i obsahové prvky jsou modulární jako stavebnice, takže je lze upozadit nebo naopak zvýraznit podle typu cílové skupiny,“ doplnil František Novotný z Grafického studia Českého rozhlasu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva