Téměř všechny české firmy bez ohledu na jejich velikost či převažující ekonomickou činnost mají přístup k internetu a většina má i své webové stránky. V lednu 2018 nebyly on-line jen dva podniky ze sta a vlastní stránky nemělo 17 % podniků s deseti a více zaměstnanci.
Webové stránky slouží firmám k prezentaci či budování jejich dobrého jména. Firemní weby nabízejí zákazníkům ale také celou řadu sofistikovanějších funkcionalit jako např. možnost on-line objednávky či rezervace, sledování stavu vyřizování zakázky či přizpůsobení nabízeného zboží či služeb na míru. „Potěšující je, že v nabídce některých pokročilých webových funkcí jsou české podniky vysoce nad evropským průměrem. Například u poskytování možnosti on-line objednávek či rezervací na webu jsou firmy v ČR za rok 2018 v rámci EU na šestém místě,“ uvádí předseda ČSÚ Marek Rojíček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva