Český telekomunikační úřad: Monitorovací zpráva 11/2021

19.11.2021 17:05 | Tisková zpráva

Co přináší novela zákona o elektronických komunikacích pro spotřebitele; není neomezené jako neomezené; kopie podací stvrzenky a zákaznická karta stačily k reklamaci

Český telekomunikační úřad: Monitorovací zpráva 11/2021
Foto: ČTÚ
Popisek: ČTÚ

V listopadové Monitorovací zprávě se opět věnujeme novele zákona o elektronických komunikacích, jejíž převážná část nabude účinnosti 1. 1. 2022. 

Shrnujeme především, co konkrétně se mění k lepšímu pro spotřebitele. Informujeme také o kontrole tzv. neomezených tarifů tak, aby nedocházelo ke klamání zákazníka. Přinášíme i případ z rozhodovací praxe, týkající se sporu odesílatelky s Českou poštou, ve kterém ČTÚ uznal kopii podací stvrzenky v kombinaci se zákaznickou kartou jako dostatečné doložení odeslání zásilky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Jaké budou další kroky ANO?

Vládu se vám odvolat nepodařilo, ale dost pravděpodobně budete v příští vládě, jak se pak k celé kauze postavíte? Budete ji prošetřovat? Protože ani já pod hlavičkou ODS nevěřím nezávislému prošetření.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Skupina ČEZ se ESG v ratingu posunula mezi top 5 procent firem světa

16:14 ČEZ: Skupina ČEZ se ESG v ratingu posunula mezi top 5 procent firem světa

Vytrvale vpřed, tak by se dal popsat postup Skupiny ČEZ ve zlepšování svého ESG hodnocení. Podle glo…