Czech POINT: Vliv pandemie na služby Czech POINT

02.01.2021 18:37 | Zprávy

Čísla hovoří jasně. V letošním roce bude vydáno méně výpisů na kontaktních místech veřejné správy než v těch předchozích. Je to zcela jistě důsledek pandemie. Mnoho lidí pracuje z domova a cestám na úřad, pokud to není opravdu nutné, se vyhýbá, nebo je prostě odkládá.

Czech POINT: Vliv pandemie na služby Czech POINT
Foto: Archiv
Popisek: Czechpoint

Proti tomu statistiky CzechPOINT@home, tedy počty vydaných výpisů prostřednictvím Portálu občana rostou. Není to sice nic závratného, odhadujeme, že to bude zhruba o 30% více než v předchozím roce. Aby se Česká republika posunula v žebříčku hodnocení eGov služeb výše, to nestačí. Přesto je ze statistik vidět, že si občané na on-line služby veřejné správy zvykli. A to je dobře. Podle zákona o právu na digitální služby by měly být prakticky všechny služby veřejné správy od roku 2025 dostupné on-line.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Trafiky

V čem je rozdíl jestli tato vláda zřídí ministerstvo pro sport a tím, když vy jste zřizovali hned několik nových ministerstev? Nebo uznáte, že taky nešlo o nic jiného než o politickou trafiku?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Královéhradecký kraj: Univerzitou uvolněné prostory v Regiocentru využijí na čas krajské organizace

16:14 Královéhradecký kraj: Univerzitou uvolněné prostory v Regiocentru využijí na čas krajské organizace

Prostory v Regiocentru Nový pivovar v centru Hradce Králové, které letos v září převzal zpět Králové…