Czech POINT: Vliv pandemie na služby Czech POINT

02.01.2021 18:37

Čísla hovoří jasně. V letošním roce bude vydáno méně výpisů na kontaktních místech veřejné správy než v těch předchozích. Je to zcela jistě důsledek pandemie. Mnoho lidí pracuje z domova a cestám na úřad, pokud to není opravdu nutné, se vyhýbá, nebo je prostě odkládá.

Czech POINT: Vliv pandemie na služby Czech POINT
Foto: Archiv
Popisek: Czechpoint

Proti tomu statistiky CzechPOINT@home, tedy počty vydaných výpisů prostřednictvím Portálu občana rostou. Není to sice nic závratného, odhadujeme, že to bude zhruba o 30% více než v předchozím roce. Aby se Česká republika posunula v žebříčku hodnocení eGov služeb výše, to nestačí. Přesto je ze statistik vidět, že si občané na on-line služby veřejné správy zvykli. A to je dobře. Podle zákona o právu na digitální služby by měly být prakticky všechny služby veřejné správy od roku 2025 dostupné on-line.

Nabídka nových on-line služeb, nejenom na Czech POINT, se bude postupně rozšiřovat.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

osobnosti ANO

Dobrý den, paní Dostálová, překvapil mě průzkum, podle kterého vás řada lidí nezná. Je pravdou, že já se o politiku dost zajímám a díky PL vás i znám. Ale napadá mě jedna věc, není chybou, že za ANO vystupují stále ti stejní? Babiš-Schillerová-Havlíček, občas vy nebo pan Nacher? Není potřeba, aby ge...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČOI: Hračka na baterie „Pistole LN 320/305“, která představuje vážné riziko

7:02 ČOI: Hračka na baterie „Pistole LN 320/305“, která představuje vážné riziko

Česká obchodní inspekce zjistila, že na tuzemském trhu je v nabídce výrobek, který představuje vážné…