Czech POINT: Vliv pandemie na služby Czech POINT

02.01.2021 18:37

Čísla hovoří jasně. V letošním roce bude vydáno méně výpisů na kontaktních místech veřejné správy než v těch předchozích. Je to zcela jistě důsledek pandemie. Mnoho lidí pracuje z domova a cestám na úřad, pokud to není opravdu nutné, se vyhýbá, nebo je prostě odkládá.

Czech POINT: Vliv pandemie na služby Czech POINT
Foto: Archiv
Popisek: Czechpoint

Proti tomu statistiky CzechPOINT@home, tedy počty vydaných výpisů prostřednictvím Portálu občana rostou. Není to sice nic závratného, odhadujeme, že to bude zhruba o 30% více než v předchozím roce. Aby se Česká republika posunula v žebříčku hodnocení eGov služeb výše, to nestačí. Přesto je ze statistik vidět, že si občané na on-line služby veřejné správy zvykli. A to je dobře. Podle zákona o právu na digitální služby by měly být prakticky všechny služby veřejné správy od roku 2025 dostupné on-line.

Nabídka nových on-line služeb, nejenom na Czech POINT, se bude postupně rozšiřovat.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Neslibujete nesplnitelné?

Opravdu jde ještě změnit migrační pakt, když ho podezřele narychlo EP před volbami odsouhlasil? A jak chcete zrušit green deal? Jsem pro, ale myslím, že je to nereálný slib.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nadace ČEZ: „Jako v pohádce“, pochvalují si děti z mateřinky Pohádka své nové Oranžové hřiště

7:44 Nadace ČEZ: „Jako v pohádce“, pochvalují si děti z mateřinky Pohádka své nové Oranžové hřiště

Rodina Oranžových hřišť Nadace ČEZ se rozrostla o další nové - pro nejmenší, z něhož se od pondělí 2…