Czech Tourism: Česko – země příběhů na TV v ČR a SR

11.06.2014 8:23

Agentura CzechTourism realizuje od března 2014 televizní kampaň, v jejímž rámci nasadila na vybraných televizních stanicích spoty o délce 30 sekund propagující wellness a aktivní dovolenou v České republice. Tyto spoty jsou rovněž doplněny o další formáty (např. sponzoring).

Czech Tourism: Česko – země příběhů na TV v ČR a SR
Foto: red
Popisek: Czech Tourism

Východiska

 TV kampaň reaguje na pokles dynamiky růstu příjezdů turistů do ČR a výsledky šetření vnímání destinační značky České republiky v celosvětovém měřítku. Aktuální výsledky za první čtvrtletí roku 2013 ukazují, že meziroční růst návštěvnosti oslabuje na 3 %. Statistická šetření dále ukazují, že významná část potenciálních návštěvníků Českou republiku nezná. TV kampaň si klade za cíl zvýšit spontánní povědomí o ČR jako turistické destinaci a vytvoření pozitivních asociací s Českem jako zemí příběhů, jež se dostává do tzv. top of mind pozice při výběru zvažovaných destinací.

Klíčová aktivita

 Primárním cílem projektu „Česko – země příběhů na TV v ČR a SR“ je propagace České republiky využívající koncept „Česko – země příběhů“ na domácím a slovenském trhu. „Kampaň „Česko - země příběhů“ je v současné době klíčovým komunikačním projektem agentury CzechTourism, který propaguje Česko jako zajímavou destinaci cestovního ruchu. Kampaň je predeterminována platnou Marketingovou koncepcí a marketingovými plány agentury – systémově zapadá do komplexní propagace ČR z pohledu DCR a destinace cestovního ruchu v zahraničí. V rámci mediaplánu se v období 1. 5. 2014 – 30. 6. 2014 předpokládá odvysílání spotů na přibližně 20 českých a slovenských televizních kanálech.

 Projekt je financovaný z integrovaného operačního programu IOP.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Zisk

Tvrdíte, že na zisku není nic špatného. Neprotiřečíte si? Protože byla to vaše vláda, která zavedla daň z mimořádných zisků. Naopak jsem si nevšiml, že byste nějak zásadně odstranili všudypřítomnou byrokracii, což jste před volbami slibovali. A další dotaz. Existuje podle vás nějaká hranice, kdy je ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: S poštovními emoji po Česku

22:03 Česká pošta: S poštovními emoji po Česku

V úterý 7. května uvede Česká pošta do prodeje výplatní samolepící písmenové poštovní známky Emoji. …