Evropská komise vyhlašuje již osmý ročník prestižní soutěže European Destination of Excellence. Zatímco v loňském roce se projekt koordinovaný v Česku agenturou CzechTourism věnoval propagaci vítězů a finalistů předchozích ročníků, letos se opět bude vybírat nejlepší destinace. Tématem je tentokrát cestovní ruch a lokální gastronomie. Přihlásit se mohou lokality, jejichž turistická nabídka je založena na regionálních tradičních pokrmech nebo pokrmech z místních surovin. Každý kandidát musí splňovat také univerzální podmínku. Jelikož jde o propagaci méně známých míst, musí mít soutěžní oblast relativně nízkou návštěvnost.
„Vítězná destinace získá nejen možnost užívat prestižní logo EDEN, ale i finanční podporu marketingových aktivit. Součástí výhry je mimo jiné natáčení reklamního spotu, zajištěné Evropskou komisí, který pak vítěz využije ke své propagaci. Agentura CzechTourism vítězi nabídne také širokou mediální podporu a možnost prezentovat se během Týdne vítězné destinace v informačním centru na Staroměstském náměstí,“ vysvětluje generální ředitelka CzechTourism Monika Palatková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva