Na sociálních sítích má každý post týkající se natáčení v Praze milióny zhlédnutí, profil filmu na čínské sociální síti Weibo má dokonce již 1,9 miliardy přístupů.
Mediální vlnu zájmu má na svědomí především jméno herečky, scenáristky a režisérky Xu Jinglei. Oblíbenkyně čínského publika a sociálních sítí má za svou kariéru na kontě přes 97 milionů diváků a z filmu o dívce, která odjíždí do Prahy studovat a také najít dávnou lásku své babičky, udělala netrpělivě očekávanou senzaci dlouho před premiérou.
Zásadní podíl na atmosféře filmu má prostředí letní Prahy, která je nedílnou součástí jeho děje. Toho tvůrci využívají také v kampani, v níž je příběh stylizován jako love story v moderní multikulturní společnosti staré evropské metropole.
V rámci kampaně proběhla ve spolupráci s agenturou CzechTourism i soutěž, jejíž osm výherců si bude od tohoto pondělí vychutnávat vánoční atmosféru Prahy po celý týden. Výherci budou doprovázeni televizními štáby a zprostředkují „pražský zážitek“ v přímém přenosu publiku v Číně.
Propagace destinace skrze filmové plátno není žádnou novinkou. Popularity filmů úspěšně využívají města jako je například Paříž či Londýn, kde se natáčely úspěšné romantické komedie Půlnoc v Paříži čiNotting Hill. Idylické zobrazení metropolí z pohledu filmové kamery funguje na turisty jako magnet. „Jsme velice rádi, že si filmaři vybrali právě Prahu, která je pro romantickou komedii jako stvořená. Dostane se tak do povědomí běžného diváka, který se při plánování dovolené může vydat po stopách svých hrdinů.“ uvedl Marek Mráz ředitel Odboru strategie a marketing agentury CzechTourism.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva