CzechTourism: Kampaň CzechTourism láká německé turisty do lázní a na podzimní city breaky

16.08.2021 18:39 | Zprávy

V Německu dnes startuje podzimní kombinovaná marketingová kampaň, jejíž úkolem je zvýšit mezi německými turisty zájem o zejména lázeňské a městské pobyty v Česku a pomoci českým podnikatelům prodloužit turistickou sezónu.

CzechTourism: Kampaň CzechTourism láká německé turisty do lázní a na podzimní city breaky
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Realizaci tříměsíční kampaně s rozpočtem šest milionů korun, za kterou stojí zahraniční zastoupení CzechTourism v Německu, bude mít na starosti berlínská agentura Zanatta.

Návštěvníkům z Německa patří mezi zahraničními turisty tradičně první příčka (2019–2 075 tis., 2020–814 tis. návštěvníků). I přesto, že letní dovolenou trávili Němci hlavně u moře, při rezervaci podzimních dovolených má Česká republika velkou šanci vrátit se do popředí jejich zájmu. Tomu má napomoci i aktuálně spuštěná kampaň německého zastoupení agentury CzechTourism, která vyzývá návštěvníky, aby přijeli zažít Česko jako nikdy předtím (Erleben Sie Tschechien wie nie zuvor!).

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat
Oto​ Klempíř byl položen dotaz

Líbí se mi, že umíte uznat svou chybu.

Ale jak to tedy vlastně bylo? Vy jste s STB opravdu spolupracoval? A kdy přesně jste spolupráci ukončil?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hlídač státu: První reportáže projektu PastVina rozkrývají temné pozadí českého sportu

13:21 Hlídač státu: První reportáže projektu PastVina rozkrývají temné pozadí českého sportu

Dnes odstartoval nový video-investigativní projekt PastVina, za kterým stojí watchdog Hlídač státu a…