Realizaci tříměsíční kampaně s rozpočtem šest milionů korun, za kterou stojí zahraniční zastoupení CzechTourism v Německu, bude mít na starosti berlínská agentura Zanatta.
Návštěvníkům z Německa patří mezi zahraničními turisty tradičně první příčka (2019–2 075 tis., 2020–814 tis. návštěvníků). I přesto, že letní dovolenou trávili Němci hlavně u moře, při rezervaci podzimních dovolených má Česká republika velkou šanci vrátit se do popředí jejich zájmu. Tomu má napomoci i aktuálně spuštěná kampaň německého zastoupení agentury CzechTourism, která vyzývá návštěvníky, aby přijeli zažít Česko jako nikdy předtím (Erleben Sie Tschechien wie nie zuvor!).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
cestovní ruch , kampaň , Německo , CzechTourism , TZ
autor: Tisková zpráva
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
Velkou proměnou prochází v současné době výrobní technologie v Areálu Třeboradice, a.s., ze Skupiny …
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil