Sedmdesát osm zahraničních "buyers" (nákupčích - zástupců zahraničních cestovních agentur a kanceláří, kteří následně regiony České republiky zařazují do nabídky pro své klienty) tak mělo možnost díky čtvrtému ročníku akce poznat to nejlepší z regionu Jižních Čech. CzechTourism zprostředkoval na 1 600 individuálních schůzek mezi těmito zahraničními touroperátory a devadesáti zástupci českých podnikatelů, destinačních společností i krajů. V úterý dopoledne se program zaměřil na hledání synergií mezi českými podnikateli a řediteli zahraničních zastoupení agentury.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva