CzechTourism: Thajci jsou pro českou ekonomiku přínosem

13.09.2019 13:09

Česká republika je pro Thajce stále atraktivnější. Podle vyjádření české ambasády v Thajsku navštíví ročně Českou republiku až 50 tisíc Thajců a tento počet se stále zvyšuje. Nyní je navíc na zajímavá a méně vytížená místa naší vlasti bude lákat nová televizní série, na jejíž výrobě se podílela také agentura CzechTourism.

CzechTourism: Thajci jsou pro českou ekonomiku přínosem
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Thajští turisté představují pro naši ekonomiku skvělý potenciál. Průměrná hodnota nákupů Thajců během jejich pobytu v ČR se podle společnosti Global Blue pohybuje kolem dvaceti tisíc korun. To je řadí mezi top 10 národů s nejvyšší útratou v Česku, přičemž mezi asijskými turisty jsou co do výše útraty na špici,“ vysvětluje Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.

Šestidílný cestovatelský seriál bude vysílaný na kanále Travel Channel Thailand, jediném thajském kanále věnovaném pouze cestování.  Pořad bude dostupný také v rámci neplaceného segmentu vysílání, který zasahuje více než 16 milionů domácností. Série „#myCzech“ je podpořena rozsáhlou marketingovou kampaní na sociálních sítích a spolupracují na ní také cestovatelská média.

V šesti epizodách představuje oblíbený moderátor Yepun (Yepun Thanat Thanajirachai) kromě obecně známých míst také destinace, které jsou pro thajský trh nové a neokoukané. Kutnou Horu, Mikulov, Moravský kras, Brno nebo Karlovy Vary. Jedná se o místa s turistickým potenciálem a širokou nabídkou kulturního dědictví a zážitkových programů. Snahou je představit thajským divákům méně vytížené oblasti a také prodloužit délku jejich pobytu

„Hravá forma pořadu, ve kterém je moderátor vtažen do dění a má možnost zažít a vidět nové věci, podněcuje v divákovi zájem o navštívenou lokalitu,“ uvedl ředitel zahraničního zastoupení v Hong Kongu Jan Urban a doplňuje: „Thajští turisté jsou velmi specifičtí. Zajímají se o poznání místní kultury a mají odlišné spotřební chování. Forma pořadu reflektuje právě tato specifika thajského trhu“.

Natáčení bylo realizováno na v říjnu 2018 ve spolupráci se Zahraničním Zastoupením CzechTourism v Hong Kongu, Zastupitelským Úřadem ČR v Bangkoku, Karlovarským krajem, Českokrumlovským rozvojovým fondem, Jihomoravským krajem a destinačními managementy města Brna a Kutná Hora. Vybrané výstupy v thajštině lze sledovat na FB stránkách například zde, zde a zde.

Redakci PL můžete podpořit i zakoupením předplatného. Předplatitelům nezobrazujeme reklamy.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Martin Kupka byl položen dotaz

Co za to?

Chcete, abysme platili za dálničku víc. To jako fakt? Vždyť dálniční síť v ČR není aniz daleka kompletní a o kvalitě ani nemluvím. Proč a za co mám tedy platit víc? Nevěřím tomu, že peníte budou využity na silnice, ale opět se někde ztratí

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Moravskoslezský kraj: Novojičínský Domov Duha výrazně zvýší kapacitu i kvalitu péče díky rekonstrukci

7:33 Moravskoslezský kraj: Novojičínský Domov Duha výrazně zvýší kapacitu i kvalitu péče díky rekonstrukci

Začíná komplexní rekonstrukce Domova Duha v Novém Jičíně, který je určen pro osoby v pokročilém věku…