Spoty v maximální délce 15 minut a ne starší 2 let vybere Česká centrála cestovního ruchu ve dvoukolovém hodnocení. Vítěz se může těšit nejen na zážitkový výlet po ČR, ale i na zviditelnění svého díla na zahraničních trzích.
„Tradice, a to jak v původním, tak především v jejich moderním vyznění, jsou hlavním tématem našich marketingových aktivit na zahraničních trzích pro rok 2022. Šikovným tvůrcům chceme dát možnost propagovat jejich práci v celosvětovém měřítku, což může být zajímavý benefit pro jejich profesní portfolio. Vítězná videa využijeme i v rámci našich marketingových kanálů pro domácí cestovní ruch – objeví se např. na volnočasovém portále Kudy z nudy, jehož návštěvnost v loňském roce 21,5 miliónů návštěv,“ přibližuje soutěž František Reismüller, ředitel odboru marketingu a zahraničních zastoupení agentury CzechTourism.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
Zpráva o udržitelném rozvoji České pošty za rok 2024 přináší informace o našem přístupu k životnímu …
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života
- 13:43 Nadace ČEZ: Osvětlení přechodu zvýší bezpečnost chodců v Lázních Bohdaneč
- 10:46 DPP: Stanice metra Libuš na trase D dostala výtvarnou podobu
- 7:33 Lesy ČR: Vodní nádrž Dachova u Hořic obnovena