Spoty v maximální délce 15 minut a ne starší 2 let vybere Česká centrála cestovního ruchu ve dvoukolovém hodnocení. Vítěz se může těšit nejen na zážitkový výlet po ČR, ale i na zviditelnění svého díla na zahraničních trzích.
„Tradice, a to jak v původním, tak především v jejich moderním vyznění, jsou hlavním tématem našich marketingových aktivit na zahraničních trzích pro rok 2022. Šikovným tvůrcům chceme dát možnost propagovat jejich práci v celosvětovém měřítku, což může být zajímavý benefit pro jejich profesní portfolio. Vítězná videa využijeme i v rámci našich marketingových kanálů pro domácí cestovní ruch – objeví se např. na volnočasovém portále Kudy z nudy, jehož návštěvnost v loňském roce 21,5 miliónů návštěv,“ přibližuje soutěž František Reismüller, ředitel odboru marketingu a zahraničních zastoupení agentury CzechTourism.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva