E-commerce je především v posledních letech výrazně na vzestupu a tímto směrem se obrací i při svých exportních snaženích řada českých firem. „Naráží však na překážky jako je lokalizace, jazykové mutace a především distribuční řetězce při dopravě zboží na zahraniční trhy, které právě platforma Amazonu může pomoci překonat. Chceme české společnosti naučit, jak s touto příležitostí pracovat. Pro řadu z nich se může jednat o první krůček, kdy si ,osahají´ možnost exportu právě přes podobný marketplace hned na několika zahraničních trzích najednou a prezentovat své produkty v obrovském prostředí tohoto virtuálního tržiště. Později pak mohou přikročit k další expanzi svých exportních snažení,“ vysvětluje Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.
Dva online semináře připravené agenturou CzechTrade ve spolupráci se společností Expando, pod záštitou Amazon.com, by měly být prvním krokem pro intenzivnější využívání platformy českými exportéry. „Účastníkům zde vysvětlíme fungování, možnosti a příležitosti pro prodejce a klíčový aspekt, který při vývozu hraje důležitou roli – logistiku. Právě v centrálně řešené dopravě zboží se začínajícím exportérům nabízí výrazné úspory a celkové usnadnění veškerých navazujících procesů,“ doplňuje Barbora Komárková z oddělení exportního vzdělávání v agentuře CzechTrade.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva