DPP: Fanshop nově nabízí propagační předměty v designu MAAPPI

01.02.2020 9:45

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) již přes rok provozuje fanshop s propagačními předměty DPP. Nyní je možné zakoupit prostřednictvím fanshopu DPP a přispět tak na dobrou věc i propagační předměty s novými motivy MAAPPI.

DPP: Fanshop nově nabízí propagační předměty v designu MAAPPI
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo Dopravního podniku hlavního města Prahy

Zatímco celkový sortiment na počátku loňského roku představoval cca 120 druhů zboží, nyní mohou zájemci vybírat z cca 360 druhů. Za celý rok 2019 bylo prodáno více než 5 700 kusů zboží.

„Nová nabídka na fanshopu s motivy MAAPPI zahrnuje v tuto chvíli mikiny, trička, hrnky, plátěné tašky a ponožky. V roce 2020 plánujeme tento sortiment dále rozšiřovat. Osobně mohou zájemci vybírat i v Infocentru DPP na Můstku,“ uvedl Josef Voltr, vedoucí odboru Marketing a obchod. Kompletní nabídka je k dispozici zde: https://fanshop.dpp.cz/kategorie/kolekce-maappi-pro-dpp.

Od pondělí 3. února 2020 se mj. na zákaznických přepážkách Lítačky ve Škodově paláci začnou vydávat karty se speciálním designem od MAAPPI, který symbolizuje podobu pražského metra v budoucnosti tak, jak ji vidí autor projektu, talentovaný mladý autista a milovník veřejné dopravy, Matěj Hošek. Cestující si budou moci vybrat mezi zelenou, bílou nebo růžovo-červenou variantou motivu Lítačky.

MAAPPI je dobročinný projekt, jehož hlavní tváří je patnáctiletý autista Matěj Hošek. Rodiče si s ním dlouho nevěděli rady, až mu jednou do ruky dali mapu pražské MHD. Matěj si mapy okamžitě zamiloval a našel v nich tolik hledaný klid. Od té doby Matěj kreslí své vlastní mapy, které jsou, pod dobročinnou značkou MAAPPI, umisťovány na různé předměty a prodávány. Podstatnou část zisku chce rodina investovat zpět do systému a zlepšit především psychiatrickou péči pro děti s PAS a vzdělávání, které nyní stojí školy značné peníze.

DPP loni prostřednictvím fanshopu prodal: 588 modelů, 489 knih, 471 trik, 442 brožur, 433 hrnků nebo 378 plakátů. Do top desítky patří i přívěsky, kravatové spony, USB flash disky a šňůrky na krk. 35 % zboží bylo dodáno poštou, zbytek zákazníků zvolilo osobní vyzvednutí (většinou na Infocentru Můstek). Od června se prodávají vstupenky a jízdenky na akce DPP – prodáno bylo více než 1 600 ks. Tři nejprodávanější artikly představují: Model Škoda Fabia Pohotovost DP, Schéma metra a tramvají „Jezevčík“, hrnek Linky pražského metra.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR postavily nádrž na úpatí nejvyššího vrcholu Jizerských hor

22:03 Lesy ČR postavily nádrž na úpatí nejvyššího vrcholu Jizerských hor

Stavbu retenční nádrže Perlík za 7,8 milionu korun dokončily Lesy České republiky na úpatí Smrku, ne…