Počátky této sbírky lze datovat již v roce 1964, kdy došlo k soustředění několika historických tramvají z přelomu století do vozovny Pankrác, a to za účelem jejich uchování pro muzejní účely. V průběhu následujících let obohacovala sbírku další vybraná vozidla.
Od roku 1969 se začala zvažovat možnost zbudování stálé expozice historických vozidel MHD v části vozovny Vokovice. K realizaci expozice i přes zpracovanou studii však nedošlo. Na jaře roku 1971 se všechny historické vozy do vozovny Vokovice přeci jen přestěhovaly a na jejím dvoře se jednou až dvakrát ročně představovaly na výstavách pro veřejnost.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
Velkou proměnou prochází v současné době výrobní technologie v Areálu Třeboradice, a.s., ze Skupiny …
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil