První tramvaje přijely do vozovny Motol 3. prosince 1937. V té době patřila svým komfortem k evropské špičce. Stala se domovem pro 120 tramvají Elektrických podniků (předchůdce DPP). Projekt vozovny Motol vypracoval pražský architekt F. M. Černý. Druhá polovina vozovny Motol se začala budovat na konci čtyřicátých let, dokončena byla v roce 1950.
„Vozovna Motol stála u počátku provozu legendárních tramvají řady T, protože byla nejblíže výrobnímu závodu Tatra na Smíchově,“ říká Pavel Fojtík, vedoucí archivu DPP s tím, že první vozy řady T vyjely z vozovny v březnu 1952. Od šedesátých let se stala vozovna Motol domovem pro tramvaje T3.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
DPP , Praha , Vozovna Motol
autor: Tisková zpráva
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…