Stoupající zájem nejen o informace z pražské dopravy se projevil především na Hlavním nádraží, kde služby Infocentra využije v průměru 1300 klientů denně. Na tuto skutečnost se Dopravní podnik rozhodl zareagovat otevřením druhé pobočky Infocentra, a to v jižní části haly, čímž dojde k navýšení počtu obsluhovaných klientů a zároveň se zkrátí čas potřebný k jejich odbavení. V rámci slavnostního otevření současně obdrží prvních 200 zákazníků nového Infocentra i drobný dárek.
Infocentra Dopravního podniku jsou situována na turisticky frekventovaná místa v Praze a nabízejí klientům širokou škálu služeb a produktů. Za loňský rok služeb Infocentra využilo přibližně 1,5 milionu cestujících, kteří nejčastěji odcházeli se zakoupeným jízdním dokladem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva