Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) v této souvislosti vytipoval potenciální místa vzniku těchto deformací, která jsou v období letních veder pod dohledem správců. DPP rovněž intenzivněji kontroluje chladící soustavu autobusů MHD.
Tramvajové kolejnice se hlavně vzdouvají při prudkém nárůstu teplot, takže vzdutí z vedra již letos nastalo. Platí pravidlo, že vetchá trať z BKV panelů se spíše zkroutí, než moderní trať v trávě. DPP očekává tyto situace například na předmostí Hlávkova mostu, v oblouku na Chodovské a na jiných obvyklých místech, která jsou ale již pravidelně monitorovány.
Nárůst technických problémů u autobusů je minimální. „Během letošního léta jsme u autobusů zaznamenali zejména přehřívání chladící soustavy autobusů. Pokud dojde k technickým problémům v souvislosti s horkým letním počasím, je autobus okamžitě nahrazen jiným vozem,“ uvedl Jan Šurovský, technický ředitel DPP.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva