DPP vítězí ve sporu s Rencarem. Soud umožnil uzavřít reklamu na 300 autobusech MHD s vítězem transparentního tendru

21.04.2017 12:41 | Zprávy

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) zaznamenal důležité vítězství v právním sporu s firmou Rencar, dceřinou společností JCDecaux. Městský soud v Praze zrušil dvě předběžná opatření, kterými Rencar bránil nájmu volných reklamních ploch. DPP tak může přenechat nevyužité reklamní plochy na 300 autobusech MHD výherci výběrového řízení z letošního ledna.

DPP vítězí ve sporu s Rencarem. Soud umožnil uzavřít reklamu na 300 autobusech MHD s vítězem transparentního tendru
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo Dopravního podniku hlavního města Prahy

„Rozhodnutí Městského soudu v Praze jednoznačně vítáme. Je důkazem, že naše dlouhodobá snaha o transparentnější provozování reklamy v prostorách DPP se vyplácí,“ tvrdí Martin Gillar, generální ředitel a předseda představenstva DPP. „Soudní rozhodnutí je pro nás jasným signálem, že můžeme vypisovat výběrová řízení na pronájem volných reklamních ploch, neplatí tak tvrzení Rencaru o exkluzivitě,“ dodává Gillar.

Rozhodnutí odvolacího soudu tak potvrdilo právní stanovisko DPP, jenž nyní může uzavřít smlouvu na 300 autobusů MHD pro vítěze výběrového řízení. „Jediným hodnotícím kritériem nového partnera byla navržená cena za pronájem reklamních ploch,“ zdůrazňuje Martin Gillar. Vítěz tendru získal právo na pronájem reklamních ploch pro 150 autobusů typu SOR NB12 a 150 autobusů typu SOR NB18.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

JUDr. Jindřich Rajchl byl položen dotaz

Vážený pane poslanče

snaha vypovědět či přeprodat F-35 z programového prohlášení vypadla, proč? Vy s tím souhlasíte? Petr Kryl

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Sjednocený Prim plánuje investice za 25 milionů a uvádí na trh limitovanou edici hodinek za 119 tisíc korun

11:43 Sjednocený Prim plánuje investice za 25 milionů a uvádí na trh limitovanou edici hodinek za 119 tisíc korun

Tradiční česká značka ručně vyráběných hodinek Prim vstupuje do nové éry.