DPP při výběru partnera v poptávkovém řízení zohlednil nejvyšší podanou cenu jako hlavní hodnotící kritérium. BigBoard předložil nejvyšší nabídku ve výši tří milionů 50 tisíc korun a vyhrál. Předmětem výběrového řízení byl pronájem reklamních ploch na 150 autobusech typu SOR NB12 a 150 autobusech typu SOR NB18 na 12 měsíců.
Společnost BigBoard vyhrála řízení na pronájem reklamních ploch na 300 autobusech MHD již podruhé. V loňském roce však uzavření smlouvy znemožnila předběžná opatření podaná ze strany společnosti Rencar, se kterou Dopravní podnik vede soudní spory ohledně platnosti pro DPP nevýhodné smlouvy. DPP proto tehdy plochy pronajal druhému v pořadí, společnosti Czech Outdoor, která obstarávala v roce 2017 reklamu na 300 autobusech po dobu šesti měsíců.
Rencar zajišťuje reklamu na 130 tisících reklamních nosičích, za které platí DPP přibližně 50 milionů korun ročně. DPP však má nabídky od konkurenčních společností, které Dopravnímu podniku garantují příjem za provozování reklamy ve výši více než 140 milionů korun ročně.
Dopravní podnik hl. m. Prahy, a. s. je největším dopravcem zajišťujícím městskou hromadnou dopravu v České republice. Obsluhuje celkem 145 autobusových linek, dále 25 denních a 9 nočních tramvajových linek a 3 linky metra. K 1. 1. 2018 bylo ve vlastnictví společnosti 1 168 autobusů, 854 tramvajových vozů a 730 vozidel metra. Společnost ročně přepraví více než miliardu osob a ujede cca 178 mil. kilometrů. Podnik má k 1. 1. 2018 celkem 10 932 zaměstnanců, z toho 4 230 tvoří řidiči MHD. Jediným akcionářem Dopravního podniku je hlavní město Praha, množství dopravních spojů a zadání pro jízdní řády v Praze určuje společnost ROPID (Regionální organizátor Pražské integrované dopravy). Více informací o Dopravním podniku naleznete rovněž ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva