„Cider představuje zajímavou alternativu ke sladovým alkoholickým nápojům, míchaným pivním nápojům i vínu. Zákazníci přijali značku Somersby velmi dobře - loni jsme výrazně zvýšili objem prodeje v obou distribučních kanálech – ON TRADE i OFF TRADE,“ říká Ing. Josef Kroulík, manažer značky Somersby z Budějovického Budvaru. K navýšení prodeje přispělo rozšíření sortimentu o nový Somersby Pear Cider s hruškovou příchutí a také nárůst počtu prodejních míst. Cider Somersby se loni prodával v lahvích a plechovkách o objemu 0,33 litru.
„Značka Somersby chce být součástí světa svých konzumentů, a proto je on-line komunikace nezbytnou součástí marketingového mixu značky. Nedávno jsme začali na globálním facebookovém profilu komunikovat v češtině a nyní spouštíme i lokální český web,“ vysvětluje Josef Kroulík. Přípravě webu předcházela důkladná analýza on-line komunikace značky Somersby na jejím domácím dánském trhu i v dalších zemích. Český web www.somersbycider.cz má imageový charakter. Obsahuje mimo jiné krátký popis historie a vzniku cideru, informace o všech chuťových variantách Somersby dostupných na českém trhu a především aplikaci Kam na Somersby. Aktuálně tak je možné najít na mapě více než 1000 nejzajímavějších klubů, barů, restaurací a obchodů, které nabízejí Somersby. Odkazy na profily Somersby v sítích Facebook https://www.facebook.com/Somersby a YouTube http://www.youtube.com/user/SomersbyCiders jsou nezbytným doplňkem webových stránek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva