Meeting Point navštívili zástupci více než 90 firem, kteří měli možnost konzultovat své vývozní plány či problémy v různých zemích s 25 reprezentanty zahraničních kanceláří, třemi vedoucími ekonomických zastupitelských úřadů ČR nebo s představiteli Klientského centra pro export.
„Exportéři velmi oceňují informace o konkrétních trzích, které jim mohou poskytnout naši zahraniční zástupci. Firmy projevily zájem hlavně o výběr vhodných teritorií pro export, o zhodnocení reálné šance na úspěch či o doporučení, jak v dané zemi postupovat,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.
Mimořádný zájem vzbudil seminář zaměřený na exportní příležitosti v Íránu, který se díky postupnému uvolňování sankcí ze strany Západu stává velmi perspektivním trhem. Atraktivitu tohoto teritoria potvrdila zaplněná seminární místnost pro více než 50 účastníků. Pilířem celé akce bylo vystoupení Filipa Tůmy, exportního konzultanta CzechTrade.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva