Známkami kvalit potravin se zabývá server www.ekonomika.cz ve svém seriálu pro tento týden.
Součástí marketingu značek je i označování výrovku „nadfiremní“ známkou kvality, kdy nad výrobcem bere záštitu někdo jiný. U nás se v posledních letech se značkami kvality zejména u potravin roztrhl pytel. Je pravdou, že srovnávat marketingový dopad například u nás asi nejznámější Klasy s marketingem Coca-Coly je poněkud přehnané, ale principy dobrého marketingu jsou pořád stejné. Dokázat, že to, co slibuji na obalu či v reklamě, je dlouhodobě pravdivé.
Na tuzemském trhu najdete loga, která mají buď legislativní oporu (například evropská chráněná označení – původu, zeměpisného původu, zaručená tradiční specialita) nebo oporu v národních systémech kvality (například KLASA, Regionální potravina, loga pod systémem Česká kvalita pod Ministerstvem průmyslu a obchodu, loga zaštítěná Asociací krajů ČR, Potravinářskou komorou, Hospodářskou komorou apod.). To jsou tedy označení garantované státními institucemi.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: rep
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
Velkou proměnou prochází v současné době výrobní technologie v Areálu Třeboradice, a.s., ze Skupiny …
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil