Vybraná Zákaznická centra Skupiny ČEZ rozšiřují spektrum svých služeb také pro zákazníky projektu Elektromobilita ČEZ. Služba Elektromobilita ČEZ standardně umožňuje dobíjení v celé síti veřejných dobíjecích stanic ČEZ. Ty jsou zpřístupněny prostřednictvím čipové klíčenky všem zákazníkům, kteří mají uzavřenou platnou zákaznickou smlouvu se Skupinou ČEZ na službu Elektromobilita ČEZ. Pro rok 2015 je tato služba k dispozici za paušální měsíční cenu 150 Kč.
Pětice Zákaznických center Skupiny ČEZ – v Praze, Plzni, Mladé Boleslavi, Hradci Králové a Ostravě – je ode dneška klientům služby Elektromobilita ČEZ k dispozici při vyplňování, podpisu a vydávání smluv i speciálních čipových karet k dobíjení vozu. Specialisté Zákaznických center navíc „elektromobilistům“ zajišťují poradenství a celkový servis také při žádostech o poskytnutí nové služby. Počet Zákaznických center ČEZ poskytujících servis zákazníkům Elektromobility ČEZ průběžně poroste. Aktuální informace jsou k dispozici na nové generaci webu www.elektromobilita.cz.
„Elektromobilita je jedním z růstových segmentů v rámci spotřeby elektřiny, a proto péče o elektromobilisty nemůže v naší nabídce chybět. Věříme, že zákazníci ocení toto rozšíření našich služeb,“ komentuje rozšíření servisu Michal Kovařík, ředitel úseku Péče o zákazníka společnosti ČEZ Zákaznické služby.
„Souběžně s rozvojem technické infrastruktury pro elektromobilitu je nutné budovat také informační a servisní bázi. Zákaznická centra Skupiny ČEZ se svými dlouholetými zkušenostmi v oblasti obsluhy zákazníků jsou pro nás ideálním partnerem,“ dodává Tomáš Chmelík, manažer útvaru čisté technologie ČEZ.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.


