„Klíčem je ptát se lidí na to, co by chtěli. A nejen to. Především musíte pochopit, co opravdu říkají,“ říká v rozhovoru Petr Šídlo. Podle jeho zkušeností totiž není nic snadnějšího, než aby firma uvěřila tomu, že její nápad je tak dobrý, že o něm nemusí mluvit se zákazníky. Což je právě cesta do pekel. Jenže každý vývoj inovace stojí peníze, čas a motivaci lidí. A když se to nepovede, těžko se to vše dává znovu dohromady.
„Rozhodující je vždy odvaha nejvyššího šéfa. On musí mít odvahu inovace chtít, stanovit směry, kterými se mají ubírat a vytvořit prostředí, ve kterém mohou vznikat a obhájit si to všechno proti kritikům. Ale zároveň musí objektivně vnímat další náměty,“ zdůrazňuje Šídlo.
Podle jeho názoru jsou dvě základní příčiny vzniku špatných inovací: nepochopení, co inovace jsou, nebo naprosté podcenění jejich přípravy. Jestliže zákazník chápe inovaci jako to, co mu zjednoduší život, vyřeší jeho problém, pak je to podle Šídla v pořádku.
Celý rozhovor o tom s Petrem Šídlem si můžete přečíst ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva