Kategorie „Nejlepší on-line komunikace nemocnic“ se v rámci soutěže uskutečnila vůbec poprvé a vznikla ve spolupráci se společností AMI Digital, která se specializuje na digitální komunikaci, a s největší českou PR agenturou AMI Communications, která dlouhodobě patří ke špičce v komunikaci zdravotnických témat. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhlo dnes v pražském hotelu Clarion.
Komise složená z on-line specialistů AMI Digital, expertů z HealthCare Institute a novinářů se zaměřením na zdravotnictví hodnotila, jak informačně kvalitní a uživatelsky přívětivé jsou internetové stránky jednotlivých nemocnic. Roli hrála i technická úroveň webových stránek a schopnost přizpůsobit se různým zařízením. Mezi fakultními nemocnicemi zvítězily stránky Fakultní nemocnice Brno. Byly oceněny zejména z hlediska pravidelných aktualizací, propojení se sociálními sítěmi a zpracování dle pravidel GDPR. Na druhé a třetí pozici se pak v sekci fakultních nemocnic umístily internetové stránky Fakultní nemocnice Ostrava a stránky Ústřední vojenské nemocnice v pražských Střešovicích.
„Když dnes pacient potřebuje informaci o dané nemocnici, její webové stránky jsou to první, kam se podívá. Pro partnerství kategorie „Nejlepší online komunikace nemocnic“ jsme se rozhodli nejen proto, že jsme komunikační agentura, která má vlastní digitální divizi, ale také dlouhodobé zkušenosti s komunikací ve zdravotnictví,“ říká PhDr. Marek Stránský, Ph.D., Managing Partner AMI Communications, která se podílela na vyhlášení dané kategorie.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva