HEADIM DELTA TEAM léčí firemní koronavirus

16.10.2020 10:43 | Zprávy

Tým seniorních manažerů se zkušenostmi generálních, výkonných, obchodních, marketingových a personálních ředitelů ve velkých firmách i malých start-upech se rozhodl posunout službu interim managementu na novou úroveň pod společnou značkou HEADIM DELTA TEAM (HDT).

HEADIM DELTA TEAM léčí firemní koronavirus
Foto: HEADIM Delta Team
Popisek: HEADIM Delta Team - zleva Ondřej Vácha, Petr Sobotka, Jiří Vácha

Zatímco obvykle si firmy najímají jednotlivé interim manažery, aby jim vyřešili situaci v určité oblasti, tři zakládající členové HDT jsou schopni kompletně převzít řízení společnosti a splnit stanovené cíle v období několika měsíců. „Reagujeme na situaci, kdy firmy v koronakrizi potřebují komplexní přepracování obchodní, marketingové nebo personální strategie,“ uvádí člen HDT Jiří Vácha.

Kromě Jiřího Váchy, jehož specializací je role generálního, výkonného či personálního ředitele, jsou dalšími členy Petr Sobotka zaměřený na řízení obchodu a Ondřej Vácha s orientací na marketing. Všichni tři mají společné to, že prošli korporátními strukturami a v určitý moment se rozhodli vyměnit relativní jistotu manažerské kariéry za působení na volné noze. „Spojuje nás, že se nebojíme změny. Co se nemění, to stagnuje a stagnace je předehra krize. "Přinášíme pozitivní změnu do velkých i malých firem, kde jako interim manažeři působíme,“ vysvětluje Jiří Vácha.

HEADIM DELTA TEAM ne náhodou vznikl v období koronakrize. „Řadu firem i celých oborů postihne trvalý pokles a pro přežití musí zcela změnit svou obchodní, marketingovou i personální strategii. Naproti tomu řada oborů roste a ještě posílí, a jedním z faktorů jejich úspěchu bude to, že do nich přeskočí ti nejlepší lidé z byznysů, které jsou nyní v krizi,“ vysvětluje Petr Sobotka specializovaný na roli obchodního ředitele.

Lékem na firemní koronakrizi jsou lidé, kteří přinášejí potřebné změny a nebojí se tyto změny realizovat. Ne vždy se nacházejí uvnitř firmy. Pro majitele a podnikatele je výhodné najmout si místo kmenových manažerů tým, který splní stanovené úkoly ve stanovené době. To je vidět třeba v marketingu, kde je trend místo interních zaměstnanců najímat specialisty, kteří řeší konkrétní úkoly několik dní v týdnu. „My nejsme tzv. udržovači. Rádi se seznamujeme s novými firmami a řešíme nové problémy. Když nastavíme systém, rádi jdeme dál a řešíme novou výzvu,“ říká Ondřej Vácha zaměřený v HDT na řízení marketingu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

koronavirus

Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.

Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Róbert Šlachta byl položen dotaz

koalice

Jít do voleb s komunisty jste odmítl. Co ale jít s nimi případně do vlády? A šli byste do vlády s SPD a ANO?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Poslanecká sněmovna: Rekonstrukce hlavního jednacího sálu Sněmovny

20:16 Poslanecká sněmovna: Rekonstrukce hlavního jednacího sálu Sněmovny

Během letních měsíců probíhá v Thunovském paláci rekonstrukce hlavního jednacího sálu Poslanecké sně…