K prvnímu setkání Helas Ladies Club došlo 14. dubna 1999. „Jsem velmi šťastná, že dnes, po 18 letech celého projektu mohu říci, že se nám podařilo vytvořit velkou skupinu zajímavých, aktivních, českých žen. Věřím, že se i nadále budeme setkávat, vyměňovat si zkušenosti a navzájem se inspirovat,“ říká zakladatelka klubu a majitelka Agentury Helas Helena Kohoutová, která projektem Cosmopolitan Helas Ladies Club navázala na prvorepublikovou tradici dámských klubů a již 18 let tak sdružuje české ženy s aktivním přístupem k životu.
Na oslavu do Kláštera minoritů sv. Jakuba dorazilo kromě členek klubu hned několik vzácných hostů, mezi nimiž nemohly chybět patronky Helas Ladies Club Šárka Šatrová, Dana Nižaradzová, Zdena Romanová a Eva Moravcová. Zároveň jsme přivítali a nově představili také ambasadory projektu, kterými jsou Zora Jandová, Eliška Hašková Coolidge a Jaroslav Svěcený. V rámci setkání u příležitosti oslavy 18. výročí uvedla Šárka Dolanská, krajská ředitelka Praha II České pojišťovny, projekt na téma finanční gramotnosti. „Toto téma je pro nás velmi důležité. V České pojišťovně totiž neřešíme jen pojišťovnictví, ale prostřednictvím přednášek se snažíme pomáhat například podnikatelkám v každodenních finančních otázkách. Zabýváme se tak mnoha tématy, která pro ně a potažmo i jejich zaměstnance mohou být přínosná,“ vysvětluje Šárka Dolanská. Pavel Finger, místopředseda pro podnikání Hospodářské komory hl. m. Prahy a místopředseda představenstva společnosti CRIF - Czech Credit Bureau, přítomné seznámil s aktivitami Hospodářské komory a její podporou podnikání v České republice. Představil hned několik projektů, které má HK hl.m. Prahy pro své členy připraveny. Mezi ně patří například užitečný projekt „Rating malých a středních podniků“. Jedná se o zcela nový projekt, který bude propojovat velké korporace typu ČEZ nebo Microsoft s úspěšnými středními a malými firmami. „Jeho cílem je umožnit dobře hospodařícím malým a středním firmám obdržet odborné ratingové ocenění využitelné v obchodních aktivitách a zároveň díky němu získat maximální benefity od těchto velkých korporací,“ doplňuje Pavel Finger. Jedním ze zajímavých projektů, které pražská Hospodářská komora realizuje, je také „Zážitková turistika“. V rámci ní je možné třeba navštívit pražské metro po ukončení denního provozu. Jitka Kudláčková a Dušan Mlynarčík, majitelé šperkařské firmy JK Jitka Kudláčková Jewels, představili příběh české šperkařské rodiny. První obchod se svými šperky otevřela vyučená zlatnice Jitka Kudláčková v polovině 90. let a napomohlo tomu i setkání s jejím současným manželem a partnerem v podnikání Dušanem Mlynarčíkem. Jitka Kudláčková nám také prozradila, kde bere inspiraci ke tvorbě svých šperků. „Inspirace ke mně přichází z každodenního života, z toho, co mne potká, zajímá a baví. Každá moje kolekce má svůj příběh, nese si v sobě poselství, svoji duši,“ doplňuje Jitka Kudláčková.
Jak mohou mít zaměstnaní podnikatelé zajištěn pravidelný a plnohodnotný přísun energie, kterou ke své práci potřebují, poradila přítomným Martina Dvořáková, obchodní ředitelka a nutriční terapeutka KetoDiet. Martin Vodička, ředitel prodeje a marketingu Autosalonů Kopecký, na místě provedl rychlý průzkum na téma nabídky služeb a očekávání zákazníků. S jeho výsledky nás seznámí na některém z našich dalších setkání.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva