Hospodářská komora České republiky nabízí novou službu podnikatelské veřejnosti

19.06.2012 13:29

Hospodářská komora České republiky považuje za své poslání v době ekonomické recese usilovat o vytváření příznivých podmínek pro oživení ekonomiky a podnikání v České republice. Jedním z možných způsobů realizace tohoto poslání je mimo jiné i efektivní podpora rozvoje malého a středního podnikání v ČR jako jedné z priorit politiky HK ČR.

Hospodářská komora České republiky nabízí novou službu podnikatelské veřejnosti
Foto: Archiv
Popisek: Hospodářská komora - logo
reklama

V rámci poskytování poradenských a konzultačních služeb v otázkách spojených s podnikatelskou činností, zahájila Hospodářská komora České republiky zcela nový projekt „Asistence HK ČR se zakládáním obchodních společností pro zájemce z řad veřejnosti“

„Hospodářská komora České republiky má v oblasti poskytování poradenství podnikatelům dlouhodobou tradici a zkušenosti a je tedy připravena poskytovat tyto služby na profesionální úrovni,“ sdělil JUDr. Jiří Bureš, ředitel Odboru legislativy, informací a poradenství HK ČR. „Máme více než dobrý přehled o podnikatelském prostředí a potřebách podnikatelů v ČR a proto jsme schopni lépe porozumět a vyhovět konkrétním požadavkům zájemce. Naší službu navíc zakládáme na osobním přístupu, který může určité skupině podnikatelů vyhovovat více než automatizovaná online komunikace jiných zprostředkovatelů,“ doplnil JUDr. Jiří Bureš.

Projekt „Asistence HK ČR se zakládáním obchodních společností pro zájemce z řad veřejnosti“ tkví v poskytování pomoci se založením a registrací obchodních společností zejména nově začínajícím podnikatelům a také těm, kteří chtějí rozšířit své podnikání, efektivně řídit svoji odpovědnost a oddělit majetek určený k podnikání od majetku osobního.

Hospodářská komora České republiky si je vědoma toho, že založení a registrace obchodní společnosti může velmi často představovat poslední překážku na cestě perspektivních podnikatelských záměrů. Mimo to se jedná o administrativně velmi náročný proces, který zahrnuje obstarání a přípravu desítek dokumentů, jednání s notářem, bankou, živnostenským úřadem a rejstříkovým soudem. HK ČR je proto připravena zájemcům poskytnout veškeré služby potřebné k hladkému startu jejich podnikání.

Výhody využití asistence HK ČR pro zájemce jsou následující:

  • citelná úspora času oproti založení a registraci společnosti vlastními silami zájemce a nezanedbatelná úspora prostředků oproti využití služeb právní kanceláře
  • registrace obvykle do 10 – 15 dnů, což představuje časovou úsporu přibližně 50 % oproti registraci svépomocí zájemce
  • možnost registrace společnosti bez fyzické návštěvy zájemce v sídle HK ČR, dokumenty k podepsání mohou být zaslány poštou
  • poskytnutí asistence za příznivou cenu – jedná se o dobře připravený a standardní produkt
  • možnost nastavit obchodní společnost přesně podle potřeb zájemce
  • předejití zbytečně vynaloženým nákladům spojených se zamítnutím úředních a soudních podání způsobených chybami v dokumentech, kterých by se zájemce mohl bez odborné asistence dopustit
  • profesionalita, osobní přístup a zázemí uznávané instituce s dlouhodobou tradicí
  • účinné oddělení majetku určeného k podnikání od majetku osobního, omezení odpovědnosti z obchodních vztahů a výhody daňové a účetní

Další informace o tomto projektu včetně podmínek pro využití jeho služeb naleznete na www.komora.cz

V případě dotazů kontaktujte HK ČR prostřednictvím e-mailové adresy firmy@komora.cz

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: komora.cz

reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Královéhradecký kraj nesouhlasí s udělením výjimky pro opatovickou elektrárnu

16:34 Královéhradecký kraj nesouhlasí s udělením výjimky pro opatovickou elektrárnu

Královéhradecký kraj nesouhlasí s udělením výjimky z emisních limitů pro společnost Elektrárny Opato…