Intenzivnější dialog na VŠKK o proměně marketingového vzdělávání v době AI

08.10.2025 8:08 | Tisková zpráva

Svět marketingových komunikací prochází bouřlivým obdobím změn. AI mění pravidla hry.

Intenzivnější dialog na VŠKK o proměně marketingového vzdělávání v době AI
Foto: pixabay.com
Popisek: Internet - ilustrační foto

Jak na to reagují zaměstnavatelé v oboru? A co na to vzdělávací instituce? To bylo předmětem kulatého stolu, který hostila Vysoká škola kreativní komunikace. „Jde o první krok vyzývající k intenzivnímu dialogu mezi budoucími zaměstnavateli a vzdělávacími institucemi. Protože dnes, více než kdy jindy, je klíčové být za jedno v tom, jak připravovat mladé lidi do rychle se měnícího světa praxe,“ doplňuje rektorka VŠKK Dana Janovská.

Na půdě Vysoké školy kreativní komunikace se 30. 9. 2025 konal kulatý stůl se zástupci marketingově orientovaných firem, se šéfy komunikačních, mediálních a výzkumných agentur, se zástupci akademické obce i s čerstvými absolventy na téma, jak učit budoucí marketéry a co firmy očekávají od absolventů vysokých škol.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Veronika Vrecionová byl položen dotaz

Co přesně je to předkupní právo?

Vy tvrdíte, že zavedení předkupního práva znamená jediné, koncentraci půdy a tím pádem i moci do rukou Andreje Babiše. Já se přiznám, že tomu vůbec nerozumím. V čem je ten problém? Jak se takové předkupní právo získá a kdo ho může získat? Ne že by mě zemědělství nějak zajímalo, ale z toho, že to něk...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

FNUSA se připojuje k Týdnu rizik malnutrice

7:33 FNUSA se připojuje k Týdnu rizik malnutrice

Nechtěné hubnutí, ztráta chuti k jídlu, slabost či únava – zdánlivě nenápadné příznaky, které však m…