Jak na to reagují zaměstnavatelé v oboru? A co na to vzdělávací instituce? To bylo předmětem kulatého stolu, který hostila Vysoká škola kreativní komunikace. „Jde o první krok vyzývající k intenzivnímu dialogu mezi budoucími zaměstnavateli a vzdělávacími institucemi. Protože dnes, více než kdy jindy, je klíčové být za jedno v tom, jak připravovat mladé lidi do rychle se měnícího světa praxe,“ doplňuje rektorka VŠKK Dana Janovská.
Na půdě Vysoké školy kreativní komunikace se 30. 9. 2025 konal kulatý stůl se zástupci marketingově orientovaných firem, se šéfy komunikačních, mediálních a výzkumných agentur, se zástupci akademické obce i s čerstvými absolventy na téma, jak učit budoucí marketéry a co firmy očekávají od absolventů vysokých škol.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva



