Jihočeský kraj: I v této době chtějí Jihočeši realizovat nové podnikatelské záměry

29.11.2021 10:06 | Tisková zpráva

Dne 24.11.2021 se v Jihočeském vědeckotechnickém parku uskutečnilo finále soutěže podnikatelských nápadů Jihoczech. Garantem již 4. ročníku této soutěže je Jihočeský kraj.

Jihočeský kraj: I v této době chtějí Jihočeši realizovat nové podnikatelské záměry
Foto: kr-jihocesky.cz
Popisek: Jihočeský kraj

Soutěžící přivítal František Talíř, 1. náměstek hejtmana Jihočeského kraje slovy: „Jižní Čechy nejsou jenom krajem nádherné přírody a bohaté historie, ale také krajem schopných lidí s výbornými nápady. 

Anketa

Těšíte se, až se kabinet Petra Fialy ujme vlády?

5%
91%
hlasovalo: 15147 lidí
Děkuji všem, kdo se přihlásili do této soutěže a chtějí náš region posouvat dále. Jako krajští radní jim v tom společně s JVTP rádi pomáháme.”  

Organizace letošního ročníku se zkomplikovala protiepidemickými opatřeními. Neočkovaní soutěžící byli nuceni představit svůj záměr on-line. Ukázalo se ale, že ani tato hybridní forma prezentací neubrala na kvalitě prezentovaných podnikatelských záměrů, kterých bylo představeno celkem šest a jejich kvalita a různorodost postavila členy hodnotící komise před velmi složitý úkol.  

Vítězem se stal Karel Šimek s projektem „ADVENTURER“, mobilní aplikací  pro zapálené turisty, hikery a aktivní dovolenkáře. Stojí za to sledovat jejich sociální sítě a nenechat si ujít okamžik, kdy si budeme moci tuto appku pořídit: ZDE.

Druhé místo obsadil Lukáš Prokeš s projektem „KOŘENOVÉ KOBERCE“. Jde o designové ortopedické kořenové koberce , které podporují zdraví vývoj našich nohou a hlavně nohou našich dětí. Motem uvedených na webových stránkách je „ Nohy potřebují příležitost“ (ZDE)

Na třetím místě se umístila Veronika Valešová s projektem „PIVO S RODOKMENEM“. Originalita plánovaného rodinného minipivovaru spočívá ve vaření piva tzv. na míru, receptury budou vytvářeny podle chuti a nálady zákazníka. Půjde o pivo pro gurmány, pivo jako dárek, pivo jako zážitek.

Velmi technický projekt, „DEADSTOCK WAREHOUSE“ zjednodušeně koncept  inteligentního skladu, představili Lukáš Gröger a Bohumír Ondrák. Oba pánové jsou odborníci a poradci v oboru logistiky a firemních procesů, do kterých pomáhají implementovat automatizaci, robotizaci a digitalizaci.

Z úplně jiného soudku je projekt Veroniky Benešové, která je zkušenou terapeutkou a ví, že její klienti potřebují komplexní službu týmu odborníků, Proto pracuje na záměru vytvořit v jižních Čechách „JIHOČESKÉ MEDIAČNÍ CENTRUM“.

Jako velmi potřebný vnímáme také projekt Marcely Sládkové „MALOVANÁ MATEMATIKA“. Představená metoda výuky matematiky zpracovaná v prvním pracovním sešitě ukazuje, že matematiku může pochopit každý a ještě ho to může bavit.

Konkrétní výhry pro oceněné soutěžící věnovaly:  Jihočeský kraj, Jihočeský vědeckotechnický park, CzechInvest, a jsou podrobně uvedené ZDE.

Mimořádnou cenu v hodnotě 10 000 Kč udělila Jihočeská hospodářská komora a získal jí Karel Šimek s projektem „ADVENTURER“.

JVTP, a.s. ve spolupráci s Jihočeským krajem připravuje pro rok 2021 nový akcelerační program, který bude pomáhat začínajícím podnikatelům úspěšně projít etapou od podnikatelského záměru k prvním tržbám. Prvními žadateli v tomto programu mohou být právě účastníci soutěže JIHOCZECH. 

Tým Jihočeského vědeckotechnického parku děkuje všem soutěžícím a partnerům soutěže a těší se na další ročník a nové podnikatelské nápady.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

7:23 Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

Fair play, boj proti předsudkům, všestrannost a nutnost spolupráce rodičů a trenérů. To jsou témata …