Kampaň Goodyear upozorňuje na nezbytnost používání reflexních prvků

23.10.2014 18:00

Společnost Goodyear Dunlop Tires Czech zorganizovala 22. října na Václavském náměstí krátké taneční vystoupení, tzv. flashmob. Akce byla součástí projektu Goodyear Den Bezpečnosti, jehož cílem je upozornit chodce i další, kteří se za snížené viditelnosti pohybují na silnici na důležitost používání reflexních prvků.

Kampaň Goodyear upozorňuje na nezbytnost používání reflexních prvků
Foto: Hans Štembera
Popisek: Oprava vozovky

V loňském roce zemřelo na českých silnicích 134 chodců a 58 cyklistů. Většina z těchto tragických nehod se stala právě v podzimním období v ranních nebo večerních hodinách, tedy v době kdy jsou všichni, kteří se pohybují na vozovce, na chodníku, ale třeba i na přechodu pro chodce vystaveni riziku, že je řidiči neuvidí. Společnost Goodyear Dunlop Tires Czech, která projektem Goodyear Bezpečná školka již sedmým rokem podporuje používání reflexních vest v mateřských školách a prostřednictvím dalších projektů se zabývá i dlouhodobou podporou bezpečnosti ostatních účastníků silničního provozu, připravila pro letošní podzim kampaň na podporu zvýšení viditelnosti chodců prostřednictvím používání reflexních prvků. Základem je distribuce informačních materiálů a to jak textových, tak i infografiky a videoklipu znázorňujícího rozdíly ve viditelnosti chodce bez použití a s použitím  reflexních prvků při různých světelných podmínkách. Další částí kampaně byl taneční flashmob na Václavském náměstí. Profesionální tanečníci ze skupiny Art 4 People uveřejnili s časovým předstihem video s jednoduchou choreografií. Zatančit si tedy mohl přijít kdokoliv. Tanečního vystoupení se zúčastnilo přes sto lidí, kteří byli díky žlutým reflexním vestám viditelní přes celé náměstí a upozornili tak veřejnost na tuto problematiku. Z celého představení bude také zhotoven krátký videoklip pro použití na internetu a sociálních sítích.

Pro nejmenší děti předškolního věku připravila společnost Goodyear v rámci Dne Bezpečnosti zábavnou vzdělávací hru pro chytré telefony a tablety s názvem Goodyear Kids Safety. Prostřednictvím aplikace si děti zábavným způsobem procvičí základní pravidla pro bezpečný pohyb v silničním provozu jako je přecházení na zelenou nebo používání reflexní vesty a dalších reflexních doplňků. Hra je dostupná zdarma ke stažení v AppStore i GooglePlay store.

Kampaň navrhla a realizovala agentura Temper Communication.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jak chcete přimět ANO znovu jednat o důchodech?

Váš záměr byl dobrý, ale evidentně se nepovedl. Myslíte, že jste se tedy jako moderátor osvědčil? A nemáte pocit, že je tu mezi vládou a opozicí až příliš hluboká propast, která se bohužel pro nás čím dál víc prohlubuje a vlastně je to vidět i ve společnosti, která je rozdělená.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zoo Liberec vítá na světě nová mláďata

16:05 Zoo Liberec vítá na světě nová mláďata

Liberecká zoo se již v první třetině letošního roku může pochlubit hned několika významnými přírůstk…